Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses, det tog mig fyra genomläsningar innan jag förstod första meningen.. Läsförståelsen is strong in this one idagUppdatering på fb från en vän idag:
Det står för personal och hyresgäster tre st okända hästar i Ridklubbens hagar. En av dem hingst. Någon som vet något om dessa? Pm:a mig!
![]()
Uppdatering på fb från en vän idag:
Det står för personal och hyresgäster tre st okända hästar i Ridklubbens hagar. En av dem hingst. Någon som vet något om dessa? Pm:a mig!
![]()
Jag med jag med! 2,5 dagar kvar!Äntligen får jag också ha nedräkning till semester!![]()
Lugnet före stormen?![]()
Min tanke också![]()
Samma här.
Vet inte, kollade fb nu igen men det har inte kommit något svar, bara spekulationer. Gissar att ridskolan har fullt upp med att försöka lösa problemet.Dumpade?![]()
Autoplay, det går att stänga avLyssnar på musik. En lista som Spotify satt ihop. Jag har upptäckt att när man lyssnar på deras egna listor med shuffle så spelas bara låtarna i listan.
Lyssnar jag på mina egna listor eller annat så slängs det in andra låtar till och från.
![]()
Vet inte, kollade fb nu igen men det har inte kommit något svar, bara spekulationer. Gissar att ridskolan har fullt upp med att försöka lösa problemet.
Vet tyvärr inte mer än originalinlägget än, men det är ju en risk. Ridskolan ligger väldigt långt norrut, runt Gällivare, så det är ju inget som transporter passerar bara sådär.Vad är det för typ av hästar? Varmblodstravare? Ngn som inte pallade mer men inte hade råd att avliva? Vad är dom i för skick?
De flesta hästar är ju chipade numera. Så identitet på djuren borde gå att får fram rätt enkelt?Vet tyvärr inte mer än originalinlägget än, men det är ju en risk. Ridskolan ligger väldigt långt norrut, runt Gällivare, så det är ju inget som transporter passerar bara sådär.
Jo jag antar att det jobbas på det just nu!De flesta hästar är ju chipade numera. Så identitet på djuren borde gå att får fram rätt enkelt?
Verkar ju vara travhästar som är startklara så det dyker nog upp en ägareJo jag antar att det jobbas på det just nu!
De flesta hästar är ju chipade numera. Så identitet på djuren borde gå att får fram rätt enkelt?
Verkar ju vara travhästar som är startklara så det dyker nog upp en ägare![]()
Bra skick så vitt jag kan se, de hade lämnats med mycket hö. En verkar vara russ (?) och två kbl travare. (?)Vad är det för typ av hästar? Varmblodstravare? Ngn som inte pallade mer men inte hade råd att avliva? Vad är dom i för skick?