Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade 15.30 :eek: Önskar det berodde på att jag gjort nåt roligt igår, men icke. Är zombie, dricker cola och halvsover i soffan. Det blir nog dagens läge..zombie

Som jag brukar muttra när jag kör bil. Det borde vara förbjudet med folk i trafiken. :rage:

Ja det är fan skrämmande att se att de ligger max två billängder ifrån varandra.

Vill ha,skicka hit!

Det når södra Halland nu ikväll, men sen blåser det väl ut över havet tror jag.

Edit: Nej det växer på i sydöst så Småland lär väl få sin beskärda del också. Hur långt norrut det går vete tusan.

Ja det är fan skrämmande att se att de ligger max två billängder ifrån varandra.

Det når södra Halland nu ikväll, men sen blåser det väl ut över havet tror jag.

Edit: Nej det växer på i sydöst så Småland lär väl få sin beskärda del också. Hur långt norrut det går vete tusan.

Hmmm, kanske ska ta in tvätten.

Försöker hitta något intressant att läsa/se så jag inte springer ner och stirrar på mina nyinflyttade marsvin (de ska få vänja sig vid den nya omgivningen först)...

Har ätit middag - Kyckling i ugn med ris och sötsursås
Nu lite surfing innan det är dags att hoppa in i duschen. Inget på dumburken i kväll, vad jag vet.
I morgon ska jag till dietisten...

Grannens kompisar har tydligen busat lite under natten:
20225709_286404108500975_6758999723161419776_n.jpg

:rofl: :rofl: :rofl:

Aaaaaaaaaaaaj! Nu är jag skadad,får jag sluta jobba för idag då?
Långfingret på vä hand fick en trädgårdsplatta på sig,dom är tunga.:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
875
· Visningar
33 664
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI