Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är det så :devil: varmt så det går inte ens att jobba i skuggan utan flyta bort,nu har jag hoppat mellan att sätta panel på byggboden/hundhuset,såga imp,trä till sargen under verandan och lägga "takpinnarna" som jag ska skruva fast plasttaket över hundgården i.

Och nu har dom tagit bort regnet o det svalare vädret vi skulle få med början imorgon och flyttat det till på onsdag så nu måste jag vattna,ja ja ,bara att sätta igång då.

Kört igång tvättmaskinen med lite tyger som är tänkta att förvandlas till tygkassar. Och röjt upp i syrummet i jakt på linningen till ett par byxor jag ska sy in åt tonåringen. Vet att jag sprättat bort den och nu hittar jag byxorna och resåren, men inte själva linningen. :banghead:

Jag har fått en påminnelsefaktura på ett paket med lotter från Miljonlotteriet som jag inte fått hem :banghead: Jag fick ett paket med lotter i torsdags, det första trodde jag. Men i fredags hade det tydligen kommit en påminnelse på ett paket som skulle kommit förra månaden :meh: Jag som har väntat på att första paketet skulle komma, sen skulle jag säga upp det :banghead::turd: Och såklart kan man inte säga upp det via hemsidan heller utan måste ringa kundtjänst mellan 9-17, på vardagar :meh:

Jag har varit på Ikea och plockat ihop det som saknas till mammas stuga. Gick riktigt bra även om jag fick lov att gå tillbaka och hämta oljan som var på övervåningen när jag trodde att den skulle vara på tag själv lagret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 41 42 43
Svar
848
· Visningar
32 840
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar