Vad mitt barn.......

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mizz

............ gör just nu. Har precis städat rent i köket efter en 7dgrs jobbperiod. Och då tyckte dottern, 2 år, att det var läge för henne att ta ett bad. Alla sätt är bra............
DSC02489.JPG

observera fotogrinet hon har, det kommer fram av ngn underlig anledning så fort kameran skymtar. :confused: :crazy: :D roligt att ha en hel bunt med foton med endast det smajlet.

Sv: Vad mitt barn.......

Verkar vara knas med fotogalleriet nu ikväll, många av de bilder jag inte kan se är just därifrån.

Sv: Vad mitt barn.......

Fast jag ser den.... Har sett den hela tiden! Vad konstigt! En bedårande tös med ett minst sagt udda leende :)

Javan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 817
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 187
Senast: Gunnar
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 034
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 860
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10