Vad lyssnar du på just nu?

Skorpion76

Trådstartare
Jag tänkte starta en musiktråd där vi slänger in varsin Youtubedump med en låt som vi lyssnar på just nu. Jag börjar:

Tro det eller ej men den här låten gör mig alltid så glad, ja det är en parodi men det är också en av få låtar som jag faktiskt kan texten till:laugh:

Lämpligaste tråden jag kunde hitta så jag passar på att fråga här!

Jag behöver uppdatera min spotifyspellista och har total idétorka -vad ska jag fylla på med?

Idag finns Foo Fighters, Korn, lite Metallica, Disturbed, the Dead Daiseys, Inglorious, Volbeat, Five Finger Death Punch mm mm inlagt. Det är den typen av musik jag vill lyssna på så hit me! :up:

Lämpligaste tråden jag kunde hitta så jag passar på att fråga här!

Jag behöver uppdatera min spotifyspellista och har total idétorka -vad ska jag fylla på med?

Idag finns Foo Fighters, Korn, lite Metallica, Disturbed, the Dead Daiseys, Inglorious, Volbeat, Five Finger Death Punch mm mm inlagt. Det är den typen av musik jag vill lyssna på så hit me! :up:
Kolla (eller ja lyssna...) in Breaking Benjamin som jag la in en låt tidigare här i tråden. Fall out boys kanske också passar? Det är vad jag kommer på nu.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 358
Senast: Raderad medlem 149639
·
Träning Hej Jag har ett problem med en häst som jag har börjat träna. När jag longerar honom så lyssnar han perfekt på mig i höger varv, han...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Edla
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
277
Senast: Badger
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 12 13 14
Svar
268
· Visningar
7 840

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka