Vad lyssnar du på just nu?

Kolla (eller ja lyssna...) in Breaking Benjamin som jag la in en låt tidigare här i låten. Fall out boys kanske också passar? Det är vad jag kommer på nu.

Lyssnade lite på den du la in och de ska jag absolut kolla in lite mer. Lyssnade en del på Fall out boys "förr" men inte de senaste åren så jag ska kolla vad de har gjort sen sist. Tack!
 
Kika på Renegade five, skillet, masterplan, halloween, sonata arctica, black label society

sister - would you love a creature like me låten borde nog passa dig :)
slipknot -snuff lite samma anda

Den här har inget med saken att göra, men den är jättelång och mysig att lyssna på

 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att...
Svar
6
· Visningar
516
Senast: Sassy
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
34
· Visningar
1 633
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Tjatter på StarFM. Är det någon som brukar lyssna på detta? Jag var sjuk förra veckan och lyssnade då på radio andra tider än jag brukar och...
Svar
0
· Visningar
504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp