Oh ja, men jag tycker att mormor ofta hamnar i skymundan för britt-marie
Jaså gör den? Hade ingen aning, kom Britt-Marie ut före Mormor eller? Jag läste dem i omvänd ordning, så Mormor först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, men jag tycker att mormor ofta hamnar i skymundan för britt-marie
Mormor kom först, B-M är ju en spinoff på den men är mer känd, antagligen pga filmenJaså gör den? Hade ingen aning, kom Britt-Marie ut före Mormor eller? Jag läste dem i omvänd ordning, så Mormor först
Mormor kom först, B-M är ju en spinoff på den men är mer känd, antagligen pga filmen
Ja, med Pernilla August!VA finns det en film? Den måste jag se!
verkligen
uppskattat hennes tidigare böcker, särskilt böckerna om Emma.Alltså, nu måste jag fråga.
Nu har jag flera gånger i olika böcker stött på att ordet "att" utelämnas. Framför allt i talspråk, men även annars. Är detta något vedertaget?
Sparar serien i min bokhylla.Hittade äntligen del 5 av Apollon, Neros torn, av Rick Riordan på storytel, men insåg att jag inte minns allt ordentligt. Så jag började om med första boken, Oraklets gåta, istället och har nu många timmars lyssning framför mig Fantastiskt sci fi för en mytologinörd!