Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du läst Doggerland-serien av Maria Adolfsson?Vad har ni för boktips på böcker man verkligen fastnar i? Det behöver inte vara ett litterärt mästerverk utan bara ”bra underhållning”. Gärna spänning, deckare, skräck.
Kommer vara sjukskriven en period och tänkte passa på att läsa… flertal tips är välkommet, läser väldigt fort så avverkar lätt ett par stycken på ett par dagar om de är intressanta och jag har tid över -vilket jag kommer ha
Jag gillar Malin Giolito Perssons (ja, GW:s dotter) böcker. Hon skriver bra och har i allmänhet kvinnliga huvudpersoner.Vad har ni för boktips på böcker man verkligen fastnar i? Det behöver inte vara ett litterärt mästerverk utan bara ”bra underhållning”. Gärna spänning, deckare, skräck.
Kommer vara sjukskriven en period och tänkte passa på att läsa… flertal tips är välkommet, läser väldigt fort så avverkar lätt ett par stycken på ett par dagar om de är intressanta och jag har tid över -vilket jag kommer ha
Fredrik Backman. Alla böckerVad har ni för boktips på böcker man verkligen fastnar i? Det behöver inte vara ett litterärt mästerverk utan bara ”bra underhållning”. Gärna spänning, deckare, skräck.
Nej, men googlade lite och det lät intressantHar du läst Doggerland-serien av Maria Adolfsson?
"Kastanjemannen" av Sören Sveistrup tyckte jag var riktigt bra, trots att jag tycker deckare brukar vara urtrista.Vad har ni för boktips på böcker man verkligen fastnar i? Det behöver inte vara ett litterärt mästerverk utan bara ”bra underhållning”. Gärna spänning, deckare, skräck.
Vad har ni för boktips på böcker man verkligen fastnar i? Det behöver inte vara ett litterärt mästerverk utan bara ”bra underhållning”. Gärna spänning, deckare, skräck.
Rules for vanishing av Kate Alice Marshall fastnade jag i och läste på två kvällar. En slags skräck typ? Tror inte den finns på svenska men läser du på engelska är det mitt tips!Vad har ni för boktips på böcker man verkligen fastnar i? Det behöver inte vara ett litterärt mästerverk utan bara ”bra underhållning”. Gärna spänning, deckare, skräck.
Åh. Kan inte bestämma mig om jag ska göra samma eller ge mig på sista direkt. Är kjol så väldigt förtjust i honom, men tycker det kan bli lite mycket med tre på så kort tid... Fast nej, nu blev jag sugen på att börja från början ändåJag läser just nu om Björnstad och ska fortsätta med Vi mot er innan jag ger mig på Vinnarna. Backman är fantastisk enligt mig.
Jag blev klar med Björnstad idag. Fortsatte direkt sen. Älskar känslostormarna!Åh. Kan inte bestämma mig om jag ska göra samma eller ge mig på sista direkt. Är kjol så väldigt förtjust i honom, men tycker det kan bli lite mycket med tre på så kort tid... Fast nej, nu blev jag sugen på att börja från början ändå
Jag läser just nu om Björnstad och ska fortsätta med Vi mot er innan jag ger mig på Vinnarna. Backman är fantastisk enligt mig.
Då har du missat något! Min mormor hälsar och säger förlåt är fantastisk!Jag har nu letat igenom halva forumet för att lyckas hitta den här förbannade tråden () men ah, vill bara säga tack för att dessa inlägg har fått mig att plocka upp en bok igen!
Jag kände ju till dessa böcker och har sett serien, men nu gjorde jag slag i saken och började läsa också och jag är inte besviken så här långt! Om än det är nästan som lite rundgång ibland.
Tror faktiskt inte att jag har läst någon av Backmans böcker förut …?
Då har du missat något! Min mormor hälsar och säger förlåt är fantastisk!
Oh ja, men jag tycker att mormor ofta hamnar i skymundan för britt-marieJa och jag tyckte spin-offen "Britt-Marie var här" var väldigt fin också
Då har du missat något! Min mormor hälsar och säger förlåt är fantastisk!
Ja och jag tyckte spin-offen "Britt-Marie var här" var väldigt fin också