Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte redan läst dem hade jag börjat med evangelierna i nya testamentetBöckernas bok, Bibeln.
Rekommenderas före de som har svårt att sova. Än så länge består gamla testamentet till mer än hälften av diverse uppräkningar. Tänkte att det här till allmänbildningen, men vet e katten.
Jag har läst Lukas evangeliet. Tack för tipset men jag vill börja från början.Om du inte redan läst dem hade jag börjat med evangelierna i nya testamentet
gör det! Alltså jag tror att Stackars Birger finns som vanlig bok också? Men oavsett så är det fantastiskt när hon själv läser in!Åååh, jag tror visst att jag måste bege mig in i ljudböckernas förlovade land! Älskar Montelius
Jag ÄLSKAR Oskar Levertins vänner, men har bara läst den. Det här med ljudböcker måste utforskas!gör det! Alltså jag tror att Stackars Birger finns som vanlig bok också? Men oavsett så är det fantastiskt när hon själv läser in!
Antar att du läst Oskar Levertins vänner? Om inte så är även den fantastisk som ljudbok så konstig men ja, så bra! Detsamma gäller Ulf gråter, även den är fenomenal!
Eller hur?!? Jag älskade den!Jag lyssnar också på Stackars Birger! F e n o m e n a l. (Finns som e-bok på Storytel, kommer i vanlig pocket nästa år.)
Den har jag ligger och väntar som nästa bok i min hög. Har hört att den ska vara bra.Har precis börjat på Den tyska flickan, verkar hittills mycket lovande.
Den var lite dryg i början men den tar sig!!
Den är helt sjuk! På ett underbart galet sättJag inspirerades av er och lyssnade på Stackars Birger. Alltså, så skuvad att den blir bra på nåt sätt!
Jag har lyssnat på ungefär halva Berättelse om ett äktenskap av Geir Gulliksen och jag är helt rådvill. Jag har inte läst något annat av honom. Är han bra eller är det bara maskulint romantiskt tjafs?