Killaloe
Trådstartare
Jag tror jag läst tre böcker i serien och jag tyckte dom var helt okej. Så är du ute efter tidsfördriv så kör på säger jagÄven lyssnat på ”City of bones” av Cassandra Clare. Tror den nämnts i tråden. Var det så att denvgenerella åsikten är att resten av böckerna i Immortal instruments-serien blir sämre? Tycker inte den var lysande, men bra tidsfördriv, så funderar ändå på att lyssna vidare. Vad tycker ni?
Jag ser ingen poäng i att läsa böcker som inte är bra, så tröttnar en är det ju mycket bättre att sluta och läsa något roligare/mer intressant Det finns så många böcker och så lite tid att det är trist att lägga den tiden på böcker en inte gillar, framförallt om det tar bort läslusten!Hur ser ni förresten på att sluta läsa böcker? Känns som att varje gång jag hamnar i en svacka där jag inte läser är det för att boken jag läser för tillfället inte intresserar mig så jag slutar läsa. Det känns liksom så fel att sluta halvvägs in i en bok och börja på en ny utan jag vill liksom bli färdig med det jag började.