Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den tyckte jag mycket om! Kanske tar en stund att komma in i den dock, hur långt har du kommit?Jag har börjat läsa Jellicoe Road, men tycker bara den verkar jättejättekonstig? Är det värt att fortsätta?
Ett jävla solsken klart! Nu vill jag ju läsa det Ester själv skrev! Måste fråga mamma om hon läste de flickböcker Ester skrev eller om de var ute redan då på 50-talet.
Vad ska jag hitta på för bok nu då tro?
Jag har sett det! Men det är så svårt att läsa e-bok när jag jobbar lyssna funkar utmärkt att göra samtidigt ringer det så pausas boken automatisktJag läste En piga bland pigor strax efter Ett jävla solsken, gillade verkligen! Fanns som e-bok på biblioteket och nu ser jag att den även finns som e-bok i en app nära dig
Jag har sett det! Men det är så svårt att läsa e-bok när jag jobbar lyssna funkar utmärkt att göra samtidigt ringer det så pausas boken automatiskt
Jag tog en brittisk feelgood av Cathy Bramley igen det funkar bra när man ska lägga in fakturaunderlag i excel!Ja, det är sant, förstås Jag lyssnar också en del på jobbet men det är inte alltid lätt att hitta böcker som funkar att jobba med... invecklade deckare och sånt går inte men lättare historier går finfint!
Jag har läst den för flera år sen. Jag tyckte den var ok, lite konstig, men minns inte riktigt vad den handlar om längre så den satte inga djupare intryck i min hjärna med andra ord..Jag har börjat läsa Jellicoe Road, men tycker bara den verkar jättejättekonstig? Är det värt att fortsätta?
Tänk hur trean kommer bli! typ?Jag läste ut Vi mot er av Fredrik Backman idag, grät, ville slå någon riktigt hårt och älskar i samma andetag.
Men ellerhur, jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, livrädd att det inte ska gå som jag hoppas för personerna, att Backman ska tappa bollen och slarva bort den tredje delen med något trams osv osv.Tänk hur trean kommer bli! typ?
Men ellerhur, jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, livrädd att det inte ska gå som jag hoppas för personerna, att Backman ska tappa bollen och slarva bort den tredje delen med något trams osv osv.
Jag var ju helt säker på att Benji skulle dö i den här boken. Och det här är faktiskt hans första bok där han inte tar död på en av huvudkaraktärerna! Dödsfallen som var var viktiga för handlingen, men inte lika hjärteknipande som de kunde varit. Fast man trodde ju bra länge att det var Leo som skulle stryka med ute i skogen