Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Go set a watchman skrevs ju först, så det märks att skrivsättet förfinats till Mockingbird, men den är helt klart läs/lyssningsvärd! Jag tyckte att Reese Witherspoons inläsning var mycket trevligHar precis lyssnat färdigt på To kill a mockingbird av Harper Lee. Inte alls vad jag väntade mig (har ju hört titeln många gånger, men inte vetat vad den handlar om). Tyckte mycket om den Någon som läst uppföljaren så jag vet om den är värd att satsa på?
Jag trodde mer på Leo ett bra tag, men Ana kunde väl ha fått lite mer lycka, jag lider så med henne. Benji måste få leva, han måste visa den där stan att saker kan ändras! Maya verkar ju vara på väg ut i livet och jag tror att hela den familjen bara kommer att finnas i inledningen. Det är någon annan som kommer få huvudrollen.
Aha, det hade jag missat! Men då får jag nog lyssna på den sen Blev lite förvånad arr Witherspoon hade läst in den, men bra att det funkade dåGo set a watchman skrevs ju först, så det märks att skrivsättet förfinats till Mockingbird, men den är helt klart läs/lyssningsvärd! Jag tyckte att Reese Witherspoons inläsning var mycket trevlig
Jag har läst ut Hetta av Jane Harper och kan rekommendera den .
Jag hade glömt att vi börjar diskutera ny bok i min digitala bokcirkel idag Kom på det sent igår eftermiddag och har nu alltså lyckats plöja Mocka av Tatiana de Rosnay sedan dess.
Tatiana de Rosnay ... hennes första (Sarahs nyckel eller nåt) var SÅ hajpad men jag undvek den. Insåg vilka starka fördomar jag hade mot en författare med det namnet. Heter man Tatiana de Rosnay kan man inte skriva annat än banalt, tänkte jag.
Fast så läxade jag upp mig själv för mina fördomar och bestämde mig ändå för att läsa den. Så det gjorde jag. Och den var - banal.
Sedan dess läser jag inga författare med namn som låter som volanger.
Nej, jag gillade den inte. Kan ha skrivit något om en bra idé som banaliserades bort. Minns den dock bara dunkelt.Jag kommer ihåg att du har berättat om det förut! Namnaversionen alltså Hade dock för mig att du gillade Sarahs nyckel men då mindes jag bara hälften rätt
Denna var inte banal, direkt, men inte riktigt min grej. Många andra i cirkeln är oerhört tagna och imponerade, dock!
Jag är sugen på den men har inte hittat den på storytel så då får det vänta- De kommer drunkna i sina mödrars tårar av Johannes Anyru. Misstänker att den är för svår eller "djup" för mig. För jag förstod inte riktigt tjusningen. Vi ska dock diskutera den på min bokcirkel om ett par veckor vilket blir intressant, för där brukar vi inte vara överens
Någon här som läst den och vill upplysa mig lite så jag inte låter som ett komplett fån när vi diksuterar den?
Den finns som ebok på storytel, det var så jag läste denJag är sugen på den men har inte hittat den på storytel så då får det vänta