Jag börjar bli lite förvirrad - jag pratade om Nichols först, men vet inte om det var den @Anna trodde att hon läst?
Den har jag inte läst, men Thúy har jag läst och älskade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag börjar bli lite förvirrad - jag pratade om Nichols först, men vet inte om det var den @Anna trodde att hon läst?
Nu blev jag lite besviken nästan. Lyssnade klart på Gyasi idag och plötsligt var den bara slut? Mitt i berättelsen (nåja) kom "Ni lyssnade på...."
Jag har några frågor, tror att jag kanske missade någon minut här och där.
- Var det Effias och Esis mamma som startade branden? Var de tvillingar?
- Fick man reda på vad som hände med Ness?
Du har näsa för manshatsböcker.
Ja men det tycker jag!Du har näsa för manshatsböcker.
jag kommer ihåg det såhär: i sista kapitlet hade de två ungdomarna kommit till Ghana. Boken slutade med att de var på stranden och gick ut i vattnet tillsammans.
-> Ja, precis. Men det blev lite abrupt, tyckte jag. Kanske bara för att jag inte ville att den skulle ta slut.
Var bess den gravida kvinnan som försvann? I så fall fick man inte reda på vad som hände. Men jag utgick från att hon blivit kidnappad och förd till sydstaterna.
-> Nej, Ness var Esis dotter, mamma till Kujo. Som jag minns det slutade kapitlet med att hon, efter att ha piskats, såg att Sam hängdes.
Systrarna var inte tvillingar vad jag kommer ihåg utan halvsystrar. Kommer dock inte ihåg mer exakt.
-> Jag förstod det också som att de var halvsystrar, men så läste jag en recension där det stod att de var tvilingar och blev förvirrad. Men det ändrar ju just inget för själva historien.
Ja jösses ja! Det pratas nog nästan mer om ljudböcker än "vanliga" böcker här faktisktÄr det okej att joina denna tråd fast det gäller ljudböcker? Har så sällan tid att läsa fysiska böcker..
Den verkar mycket lovande! Och det akademiska perspektivet känns ju helt rätt i dessa tider av me too.
Tack, den har jag läst!@Petruska kolla också Lotta Lundbergs Timme noll!
Visst är den! En så underbar läsupplevelse .Jag har äntligen läst Exit West. Helt fantastisk.
Har sträckläst Allt det vackra är inte förstört och ägnat sista timmen åt arr försöka läsa samtidigt som jag bölat och snorat. Så fin och bra och hemsk bok. Älskade den!