Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan det säkert vara!! Vissa böcker gör sig ju verkligen inte för långlyssning/långläsning...Kanske inte skall lyssnas på riktigt i så långa sjok heller?
Aha, har du läst dem alltså? Allihop? Och hur i hela friden kan filmatiseringen vara sämre? Men seriöst, borde inte författaren gå i terapi för sitt märkliga hat mot Anne Boleyn och Queen Elizabeth? Känns ju fan inte sunt .@niphredil Har du inte lite höga krav på trovärdighet?! Böckerna är ju iaf sisådär 1000 gånger bättre än filmatiseringen av "den andra systern Boleyn"
Inte alla, jag är inte riktigt redo för att bli en lallande fåne och stirra in i en vägg resten av mitt liv, men tillräckligt många!Aha, har du läst dem alltså? Allihop? Och hur i hela friden kan filmatiseringen vara sämre? Men seriöst, borde inte författaren gå i terapi för sitt märkliga hat mot Anne Boleyn och Queen Elizabeth? Känns ju fan inte sunt .
Jag läste först Taming of the Queen och tyckte den var rätt bra men sen fan bar det utför .Inte alla, jag är inte riktigt redo för att bli en lallande fåne och stirra in i en vägg resten av mitt liv, men tillräckligt många!
Filmatiseringen är stel, tråkig, seg och dååååålig. Se den vettja, du kommer garanterat somna av den
Haha! Du har så många bra idéer duVi kanske kan starta en insamling till henne så hon har råd och möjlighet att gå i terapi?!
Det låter intressant! Har du lust att berätta mer om den? Mvh lat och orkar inte kolla på Goodreads (och litar mer på ditt omdöme än okändas recensioner )Jag läser The Snow Child av Eowyn Ivey och tycker väldigt mycket om den. En mysig, intressant historia som passar ypperligt för tidiga morgnar på tåget.
Ja den är mysig! Den handlar om ett par på 1920-talet som, efter att ha förlorat en dotter, bosätter sig på Alaska för att bedriva jordbruk tillsammans vilket visar sig vara väldigt mycket svårare än de räknat med. En kväll bygger de en snöflicka utanför huset, och dagen därpå är den borta. Samtidigt börjar de få syn på en flicka som springer runt i skogen, och sedan tänkte jag faktiskt inte berätta merDet låter intressant! Har du lust att berätta mer om den? Mvh lat och orkar inte kolla på Goodreads (och litar mer på ditt omdöme än okändas recensioner )
En fråga...
Läser ni böckerna på padda eller i bokform av papper?
Jag läser den vanliga boken, känns mer avkopplande på något vis.
Och en fråga till... Har ni tips på bra ställen att köpa billiga böcker?
Pappersbok all the way! Jag vägrar att läsa på något annat vis, av många anledningar. Dels tycker jag precis som du att det känns härligare och mer avslappnande att läsa en vanlig bok; dels finns det ingenting som doftar godare än en ny bok, och dels så vill jag inte för mitt liv att bokaffärer och böcker i pappersform överlag ska dö ut. Herregud det finns ju inget bättre än att plocka fram en ny bok ur bokhyllan och sjunka ner någonstans!En fråga...
Läser ni böckerna på padda eller i bokform av papper?
Jag läser den vanliga boken, känns mer avkopplande på något vis.
Och en fråga till... Har ni tips på bra ställen att köpa billiga böcker?
Jag har läst den, och skrivit om den i tråden, men det kan ju bara fler som har Tyckte också den var väldigt bra!Jag har börjat läsa Sju dagar kvar att leva av Carina Bergfeldt. Har fått för mig att tipset har kommit från @Petruska - men jag vet inte riktigt var jag har fått det ifrån, kan blanda ihop folk? I alla fall, jag har inte kommit så långt men den är väldigt fascinerande redan.