Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Längtar du efter något annat då?Just nu längtar jag efter ett glas whiskey och en flaska vin
Lite tragiskt men så sant
Åh, imorse funderade jag nästan på allvar att ringa och sjukskriva mig då jag var så galet trött. Fattar inte att jag lyckades vakna överhuvudtaget. Apropå sova och inga tider att passa.Sova mer och oplanerade dagar. Inga måsten, inga tider att passa, inget ansvar annat än för mig själv, bara får vara.
Längtar efter en stabil ekonomi
Att kunna bo var jag vill
Körkort
Jag skulle kunna bo bättre med körkort.Jag tror tyvärr att det är ganska vanligt att inte kunna bo exakt var/hur man vill? Det är du nog absolut inte ensam om!
Jag hade gärna velat bo i en lite större lägenhet med ett extra rum som jag kunde nyttja som ateljé
Åh fjäll. Det längtar jag med efter!Alla fina stunder med mitt ex. Det är slut och av orsaker som inte kommer ändras, men jag saknar honom ändå.
Energi
Fjäll
Att sitta lite småberusad på golvet i nån kök och prata med en massa mysiga människor. (Nostalgiska glasögon, irl idag hade jag för länge sen gått hem)
Att vilja ha en hund.