G
Ungefär? Är det någon som har en? Är det trevliga hundar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Google skrev:Ungefär? Är det någon som har en? Är det trevliga hundar?
Google skrev:Jag känner absolut inget behov av att ha en utställningshund eller avelshund.
Varfor tycker du att vavvorna far illa av att de ar populara?? Om inte annat sa far uppfodarna ett storre utbud av kunder, vilket gor att de kan valja och vraka bland kunderna, istallet for att behova rea ut sina valpar till vem som helst for att de ska bli salda.filiduttan skrev:vavvorna far nog illa av hysterin som är nu.
ramonarunds skrev:Varfor tycker du att vavvorna far illa av att de ar populara?? Om inte annat sa far uppfodarna ett storre utbud av kunder, vilket gor att de kan valja och vraka bland kunderna, istallet for att behova rea ut sina valpar till vem som helst for att de ska bli salda.
Det finns manga andra populara hundar ocksa, sa jag tror inte att vi behover oroa oss for att vavvorna ska bli speciellt sonderavlade och inte fungera.
Daremot bor alla som koper en vavva ha papper pa sin hund, aven om den komemr fran utlandet. Men det ska ALLA hundar ha, inte bara vavvorna.
ramonarunds skrev:Jovisst, men chihuahuan ar ju inte direkt kand for att vara lattavlad, sa jag tror att manga drar sej for att ens forsoka avla pa dem.
Dessutom sa maste man som kopare vara helt saker pa vad man koper, precis om uppfodarna maste vara seriosa sjalva. Som kopare ska man inte kopa oreggade hundar utan papper.
Hur vet man att manga chihuahuor smugglas in till Sverige?? Vem ar det som koper dessa hundar och vart kommer de ifran?
An en gang maste man ju skylla pa koparna som fortsatter att kopa dessa hundar.