Vad köpte ni senast?

Sv: Vad köpte ni senast?

Pälsglans, liniment och hårgelé. Panik-shoppat idag det jag hade glömt inför helgens tävling.

Jag fick hem min nya loksele häromkvällen! Den satt som en smäck!

Inga bilder än dock, och det kanske jag heller inte vill förrän hästen ifråga tappat några kilo... :angel:

Haha, ja om efterbilden kan komma om ett par år. :angel: Han står fortfarande inte högst på prioriteringslistan, den stackaren. Trots sin nya sele!

Köpte en äldre armésele idag! Loksele. Två jättehäftiga lädergrimmor, också från armén. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 625
Senast: Kajsalisa
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Kläder & Bli fin Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris? Var hittade du det? Helst i Sverige. Typ som...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 051
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30