Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänker typ Mexiko eller Kap Verde. På grund av barnet har jag svårt att vara borta i drygt en vecka så vill inte flyga hur långt som helst.
Visst var du i Mexiko i vintras?

Ja! Jag var på isla holbox! Skulle gärna åka dit igen! Fritidsresor flyger charter dit typ 9-10 dagar!

Till följd av förmiddagens samtalsämne här hemma i soffan fick jag nu skrivet ett långt blogginlägg på samma ämne. Har haft lite bloggtorka senaste tiden, så det var nästan lite skönt att hitta ett ämne som både engagerar mig och gör mig arg/irriterad. Samtidigt som det är vansinnigt provocerande att det är ett ämne som ens existerar. (För de som missade tidigare inlägg: vi har pratat om trans och homo, där han visade en "rolig text" á la vit kränkt man, som inte var det minsta rolig alls. Jag blir arg bara jag tänker på det)

Att hitta och sedan komma in på toaletten vid Falu station är absurt krångligt. Först ser man en toalettskylt och går glatt åt det hållet. Efter ett tag möts man av en skylt som pekar åt den riktning man kommer ifrån. Helomvändning och när man väl kommer till toaletten möts man av en ny skylt som talar om att man måste köpa en kod på Pressbyrån.

Som man just gått förbi :banghead:

Jag knallar snällt in där, köper en femsiffrig! kod för fem kr, går tillbaka och kommer äntligen in till vattenklosetten.

Sensmoral: Bli inte akut nödig på Falu station :grin:

Nu har jag utfodrat barnaligan här hemma... Fyra paket bacon och väldigt mycket makaroner tog slut på nolltid. Nu vill jag att maken ska komma hem och ta med sig hela ligan och bada så att jag kan få lite lugn och ro en stund. Inte för att de kräver så mycket av just mig mer än utfodring men de låter ta mig sjutton precis hela tiden. :cautious:

Hatar min sjukdom. Var på TGR och tänkte handla lite roliga saker - fick ont och var tvungen att rusa till tandregleraren istället och dennes toalett/väntrum.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
30 777
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka