Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hittade ganska många kryssningar med MSC Cruises, åtta dagar :p Bland annat:
-Kuba, Jamaica, Cayman Islands, Mexiko. Avresa från Havanna.
-USA, Bahamas, Puerto Rico, St. Maarten. Avresa från Miami.
-Kuba, Belize, Honduras, Mexiko. Avresa från Havanna.
-Kuba, Jamaica, Cayman Islands, Mexiko. Avresa från Havanna.
-Guadeloupe, St. Maarten, Virgin Islands (British), Dominikanska Republiken, S:t Kitts och Nevis, Antigua och Barbuda, Martinique. Avresa från Pointe-à-Pitre, Guadeloupe.
-Guadeloupe, S:t Lucia, Barbados, Trinidad och Tobago, Grenada, Dominica, Martinique. Avresa Pointe-à-Pitre, Guadeloupe.
-USA, Puerto Rico, Turks and Caicos Islands, Bahamas. Avresa från Miami.

Mest sugen blev jag dock på:
USA, Jamaica, Aruba, Dominikanska Republiken, Bahamas. Avresa från Miami.
Den passade dessutom väldigt bra datummässigt :D

Missa inte Cuba (Havanna)!
Caymanöarna ska vara fantastiskt också sägs det!!!
Aruba är väldigt turistigt och amerikaniserat.

Jag hade valt Cuba, Jamaica, Cayman, Mexico!

Jag är allvarligt sjuk. O_o Eller så har allt tränande gett resultat. Satt i skuggan på altanen och väntade på att duschen skulle bli ledig när jag kommer på idén att jag faktiskt hinner ut och springa ganska en runda innan vi ska iväg. Sagt och gjort. Nu har jag varit ute en halvtimma. :eek:

Bara det att imorse trampade jag motionscykel en timma också. :bow:

Fem minuter kvar! Sen är det slut för idag! Äntligen, varit en lång dag full av besvärligheter.. ska bli skönt att komma hem.
Hur tänkte jag som anmälde intresse för fortsatt jobb här till hösten?

Arbetar med en uppgift - skrivit de fyra första sidorna och läst massa text, nu är det bara 1,5 sidor av filmmanus-analys kvar. Oväntat att de valde Persona. :angel:

Så, tandreglering fixad för de kommande åtta veckorna :) Får absolut inte äta något som kan missfärga min gummisnodd på framtänderna i överkäken :D Det vore inte så snyggt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
30 528
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 764
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka