Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Benet har sagt upp sig. Det högg till och gjorde så ont att gå på att jag höll på att börja grina.
Nu har herrn fått agera krycka så jag kom till närmsta sittplats, och är nu på väg att hämta bilen
Lär ju ringa vc omgående på måndag
Det gör bara ont när jag går, och dom kan ju ändå inte göra något på akuten. Känns bara dumt att sitta där halva dagen då, det är ju en remiss vidare som behövs och den lär jag också få vänta påHar så pass ont så kanske det är läge att uppsöka jouren? Ska du vänta tills på måndag när du har så ont?
Det gör bara ont när jag går, och dom kan ju ändå inte göra något på akuten. Känns bara dumt att sitta där halva dagen då, det är ju en remiss vidare som behövs och den lär jag också få vänta på
Ipren och alvedonDet finns jourcentraler med
Man behöver inte uppsöka just akuten bara för att det är helg
Har du någon starkare smärtlindring du kan ta när du får så pass ont att du inte kan gå?
Ipren och alvedon
Jourcentralen här kan ju heller inte göra nåt, det behövs en remiss för mr eller ul. Är det en förbening kan man ändå inte lösa det på en dag
Men fy. Minns att det var lite liknande för 12 år sedan när min favorithäst togs bort. När husdjur fått somna in så har jag vägrat vara i närheten av folk efteråt just för att slippa folks märkliga kommentarer...Trött på folk som säger att man ältar när man ff är ledsen 48 timmar efter att man tagit bort hunden.
Man får fan vara ledsen hur länge man vill.
Så det så