Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fantastiskt, strålande väder! Frisk, klar höstdag!
Och jag är däckad i den där pestsmittan som går runt på jobbet :rage: Jag visste väl att jag skulle krävt munskydd på de som gick runt och hostade, samt installerat fotbad och klorindusch i dörren till mitt rum :rage::rage: Men fegade ur, eftrsom jag var rädd att mina kollegor skulle ta det personligt :cautious:

:arghh:
Jag hade massor med saker jag ville göra idag ju! Ska rida ut en sväng på svarts faran iaf och longera slyngelhästen över ltie pinnar och se hur många gånger han snubblar på dem...

Dricker kaffe och ska snart ut till Väla och handla en massa presenter till min ena brorsson !

Lite öm på baksidan av låren , ja kopplar ju av nu och då känner jag allt

Ångest, trötthet och allt känns bara :wtf: idag. Sitter ute och försöker insupa lite sol. Labben försöker uppmuntra mig med bus, gullet.

Har varit till Turken och hämtat ut 2 paket.
Väl hemma så öppnar jag dem. I ett av paketen fattade det en varannan...:devil:
Har mailat dem om det. Allt är ju redan betalt

Vaken igen. Jag skulle behöva sova lite mer än knappt fem timmar eftersom jag jobbar 19-02 idag men det får nog räcka såhär iaf. Ska rida idag :)

Alltså hur funtad är man om man har ytterdörren på vid gavel när man har sånt där jäkla barnkalas.

Även fast det är en lokal man får låna så finns det GRANNAR :banghead:

Snart hänger det barn i varenda lyktstolpe....

Kanske är praktiskt så grannarna kollar till barnen och de vuxna på kalaset kan ha lite egen lattetid i lugn och ro? :banghead:

Nu leker BARNEN i trappen och på lokalens stora balkong, på fjärde våningen. Det är visserligen räcke men jag anser inte att ungarna ska springa runt där ute ensamma :rage:

Som sagt var. På fjärde våningen :crazy:

Tur att jag ser ut som ett penntroll, jag orkar inte säga åt föräldrarna.

Fm har ägnats åt att "bara" skruva isär och plockat ut BARNETS säng ur rummet :cautious:
Att det iom det tillkom övningar såsom "rensa rummet på gosedjur", "plocka ur sängkläder + madrasser", "flytta andra möbler för att komma åt", "dammsuga" innan isärskruvandet ens började och efteråt "flytta möbler igen", "dammsuga" - det innebär att allt tar mer tid än man tänker på :crazy:

Nu ska rummet uppdateras från BARNrum till nästantonårsrum... O_o
ALLA leksaker som inte lekts med det senaste året ska packas i kartonger - men först en kaffepaus :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka