Alltså vem fan är så jävla dum att man börjar spika i något när klockan är efter 21 när man bor i ett flerfamiljshus
Jag ska sova![]()
Gå dit, ta hammaren och slå i skallen på den som spikar så det blir tyst!
Smidig granne verkligen eller inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vem fan är så jävla dum att man börjar spika i något när klockan är efter 21 när man bor i ett flerfamiljshus
Jag ska sova![]()
Satan. Nu är katten tydligt smärtpåverkad och hon ska egentligen inte ha metacam förrän imorgon. Står i kö till agriaveterinären för att rådfråga, eftersom min klinik har stängt.
Jag ska sova![]()
JAGDu skulle verkligen hata mig (och lägga passivt-aggressiva lappar i min brevlåda. Jag gör saker som sätter upp bokhyllor (och tappar hyllplan i golvet) på kvällarna, och då menar jag verkligen kvällarna
![]()
Det blev kålpudding fixade inte att rulla kålen på något bra sätt. Men det är gott med kålpudding med. Slapp åka å köpa hämtmatSka försöka göra kåldolmar. Har nog aldrig försökt med det tidigare men kålpudding är jag en hajare på. Mina kunskaper i köket lämnar mycket att önska. Men i dag känner jag att det är en bra dag att prova vi får väl se om jag får åka och köpa hämtmat eller om jag lyckas![]()
Och hans enda svar var att avvakta till imorgon.
Min veterinär sa att jag kunde tejpa fast gasbinda på svansen om hon skulle lyckas nå den trots tratten - vilket hon ju gör nu när hon ihärdigt kämpar för det. Och jag kan inte tejpa fast någonting alls, för hon morrar och drar åt sig svansen när jag försöker. Det hade eventuellt funkat lättare om någon kunde hållit fast henne åt mig, men det har jag ju ingen som kan göra![]()
Försökte göra en strut av kompressen först, i hopp om att bara kunna trä på den. Men det gick inte alls@cili Om du behöver göra om det igen så kanske det är lättare med en strumpa eller klippa av ett finger på en vante men givetvis som skydd ovanpå lämpligt förbandsmaterial.
Spånar friskt som vanligt.![]()
Rackarns synd, hoppas det håller sig över natten nu och hon låter det vara ifred.Försökte göra en strut av kompressen först, i hopp om att bara kunna trä på den. Men det gick inte alls
Jag är mer orolig för imorgon, när jag måste iväg till skolan några timmar (obligatorisk närvaro, så jag kan inte plugga hemifrån. Inatt märker jag ju förhoppningsvis om något händerRackarns synd, hoppas det håller sig över natten nu och hon låter det vara ifred.