Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag planerar tidig hemgång på fredag![]()
Dom beter sig som vanligt. Hon är lite enstöring sen tidigare, så dom är mest framme och nosar försiktigtHur går det med de andra två katterna? Ibland kan det ju bli lite oroligt i flocken när någon av dem luktar/ser/beter sig annorlunda. Hoppas de låter Boll vara ifred![]()
Hehe, jag har jobbat in tid så jag är LEDIG på fredag![]()
Samma som jag gör varje dag då, först ett vedträ på längden, en sprut diesel från en gammal Yes-flaska bredvid vedträet, sen ett varv ved på tvären och ett par trän på längden ovanpå dom och sen sätter jag fyr på dieseln som askan sugit upp. Misslyckas aldrig.Tror jag ska tända i kaminen och sen äta frukost.
Och sen när du är färdig med det sista så är det bara att börja om igen, det där med "lantidyllen" är en myt.Fy vad det är jobbigt med renoveringar. Jag bara önskar att alla problem vore lösta och att allt var över redan.
Och sen när du är färdig med det sista så är det bara att börja om igen, det där med "lantidyllen" är en myt.![]()