Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket slött gjort av en moderator, jag läste minsann ikapp igår när jag hade varit upptagen i helgen! :mad:

;) Låter som om ni haft det jättehärligt i stugan :up:
Jag är inte huvudmoderator på senior! :p Jag har fullt upp att hinna läsa ikapp mig på "mina forum" och kolla så att jag inte har missat något. Vilket jag säkert har gjort! :rofl:

Väldigt precis vad jag behövde några dagar, goda vänner som i princip stod för all matlagning och diskning, jag hade bara att tala om var saker fanns och försökte jag hjälpa till så blev jag nertryckt på en stol med ett glas vin i handen. :d:D

Jag skiter i frukost och försöker uppbåda ork att gå in och handla. Måste bara komma ihåg att skriva en lista på vad jag ska ha...

Tittar på Grand designs och fikar, det känns betryggande att vi är flera i "ruckelklubben" som försöker genomföra våra drömmar med det vi köpt på oss i fråga om fallfärdiga kåkar i varierande förfall. :p

Jag är inte huvudmoderator på senior! :p Jag har fullt upp att hinna läsa ikapp mig på "mina forum" och kolla så att jag inte har missat något. Vilket jag säkert har gjort! :rofl:

Väldigt precis vad jag behövde några dagar, goda vänner som i princip stod för all matlagning och diskning, jag hade bara att tala om var saker fanns och försökte jag hjälpa till så blev jag nertryckt på en stol med ett glas vin i handen. :d:D
Som moderator så är du delaktig i hela forumet, alla ev. forum det snackas om i div. trådar och även tv-program det snackas om, för att inte tala om fejjan. Fatta!!! :rage:

:p

Har gått en jäkla massa sedan jag skaffade Pokemon Go. Det blir inte jättelångt i stöten, men totalt sett har det blivit en bit över en mil på två dagar. Inte illa för det här benet!
Nu sitter jag dock och vilar en stund, ska snart ut igen är planen.

Jag tror att jag ska vänta en stund med att gå och handla. Läser Min mormor hälsar och säger förlåt och gråter. Den är så förbannat fin. @Ninnurur hur många gånger kan jag läsa om den innan den tappar tror du?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 310
Senast: sthu
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka