Står i tvättstugan. Har dessutom i princip sanerat hela soffan från katthår. Bara resten kvar nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värmeslag, typ.
Fick äntligen ner mina jordgubbsplantor i jorden, fyra av sex stycken har överlevt. En verkade dock ha slagit ner rötterna ordentligt för det kommer en ny liten planta på ett ställe där ena krukan stod
Ska försöka få ner smultronen också, men för att göra det måste jag först gräva ur där pallkragen ska stå och jag orkar inte i värmen. Så jag hamnade vid datorn inomhus istället
Kan bara konstatera....Lammbaggar är dumma djur!!! Försökt fånga flocken i 2 timmar nu.
Vad i hela friden
Vi har en hel mängd rosbuskar som fått växa som de vill i kanske 10-15 år innan vi flyttade in. Markduk hjälper inte mot de . Måste få bort större delen av rötterna där kragen ska stå, annars växer de igenom (vis av erfarenhet ).Gräva?! Släng ut en markduk (låt den sticka ut en bit från kragen), på med kragen och i med jord Dölj den utstickande markduken med täckbark
Jag är slö så det är vad jag gjorde när jag gjorde om pallkragarna vid växthuset
Vad i hela friden
Vi har en hel mängd rosbuskar som fått växa som de vill i kanske 10-15 år innan vi flyttade in. Markduk hjälper inte mot de . Måste få bort större delen av rötterna där kragen ska stå, annars växer de igenom (vis av erfarenhet ).
Den tas på ställen där inte de här buskarna finnsAha, jag förstår. Annars är min lösning ypperligt slö
Asså...100 lager nagellack-utmaningen.
Jag är så glad, så glad, så glad!
Vi har köpt en gård!
Min alldeles första helt egna gård!
Du kan få hjälpa mig att bära hem matkassarna. De är tuuuuunga. Men har jag lovat att skämma bort Gangstern så ska jag. Och var är min sol? Waaay för kallt att sätta mig på torget med en mjukglass juSka lägga mig på sofflocket med en bra bok