Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande uttråkad. Funderar på att äta lunch för att få något att göra. Vi har inga raster alls utan man får äta/röka/ringa när det finns tid mellan tågen. Ibland finns det alldeles för mycket tid och ibland ingen alls. Just nu, alldeles för mycket!

Kom tillbaka från fältresan. Eleverna har varit kanon duktiga :bow: Jag har varit helt förstörd och har sovit nöt jag kunnat kommit iväg, undvikit kvällspromenader osv för att kunna sova :o Känner att jag inte riktigt varit där som jag bruker för eleverna :(

Nu är jag oförskämd och struntar i en väldig massa inlägg igen... :o Vi drog till sommarstugan med goda vänner, planen var en natt men när vi vaknade igår så var det så skönt väder och så trevligt så vi stannade en natt till. Helt fantastiska dagar med underbara vänner! :love: Nu går tvättmaskinen för fullt för att få ihop lite rena kläder innan vi drar till Göteborg imorgon. :cautious::D Älskar sommar och semester! :heart

Nu är jag oförskämd och struntar i en väldig massa inlägg igen... :o Vi drog till sommarstugan med goda vänner, planen var en natt men när vi vaknade igår så var det så skönt väder och så trevligt så vi stannade en natt till. Helt fantastiska dagar med underbara vänner! :love: Nu går tvättmaskinen för fullt för att få ihop lite rena kläder innan vi drar till Göteborg imorgon. :cautious::D Älskar sommar och semester! :heart

Mycket slött gjort av en moderator, jag läste minsann ikapp igår när jag hade varit upptagen i helgen! :mad:

;) Låter som om ni haft det jättehärligt i stugan :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
543
· Visningar
15 206
Senast: sthu
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka