Jahapp där vaknade grannens lilla barn, stackarn ledsen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, dom är ganska charmiga när dom hänger där. Sen är det skönt att kunna dra för på sommaren.Skaffa gardinkappor bara?
Här ligger katt på min kudde, betyder det att jag ska lägga mig eller är budskapet: här ligger jag så du betjänten kan ligga på golvet/soffan/badkaret vart som helst?
Gardinerna är skonade, just nu![]()
Jag tror dom smittar varann.Såg precis på Aftonbladet att det varit någon galning med yxa på ett tåg i Tyskland, någon som attackerade folk där. Vad f*n är det med folk?![]()
Ja såg det med, fruktansvärt vad det händer otäcka saker gång efter annan.Såg precis på Aftonbladet att det varit någon galning med yxa på ett tåg i Tyskland, någon som attackerade folk där. Vad f*n är det med folk?![]()
Han kommer sen,just nu vaggar han mig sakta men säkert. God natt!Komsi komsi nu John Blund, du kan ta och pallra dig häråt nu så sakteliga men behöver inte stressa ska fixa lite innan ögonlocken ska slå igen.
God natt alla!
Han kommer sen,just nu vaggar han mig sakta men säkert. God natt!
Jävla katt. Varför. Ja VARFÖR i hela helskotta ska hon börja springa runt som en gasell i lägenheten kl 5 på morgonen![]()
![]()
Jag funderar på att bädda ner mig i badkaret inatt. Då har jag iallafall en dörr att stänga![]()