Lite lätt död fortfarande, jag har sovit dåligt några nätter (jävla fullmåne) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Är det därför jag har vaknat varje timme? SkräpmåneLite lätt död fortfarande, jag har sovit dåligt några nätter (jävla fullmåne)![]()
Jaha. Är det därför jag har vaknat varje timme? Skräpmåne![]()
Sitter i telefonkö till Bring..
Jag kan meddela att han lämnade dig och dök upp vid halv ett hos mig och vaggade mig till sömns innan jag skickade honom vidareKan meddela att det var jag som tjuvhöll på John Blund igår, redan vid 20 kröp vi ner och sov ända till 07![]()
Oh joyKass hissmusik eller?
![]()
Varför känns det där som mer regel än undantag när det gäller riktigt stora företag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag jobbar, frågor på det?
Sekretess på allt givetvis men jag blir helt KNÄPP på att ett stort och dyrt företag kan göra MYCKET stora fel som jag sedan får bena ut. Inte svårt att lösa egentligen men de får mycket pengar för det de gör och det är extremt viktigt att det blir rätt. Om de gör sådana slarvfel med det som är rätt enkelt att hålla reda på vad har de då mer klantat till?![]()
Nope det gjorde han inte, sorry~Hm, hade för mig att han stod upp tack vare skuggorna men minns säkert fel bara för att Daryun är min favoritJag var mera fokuserad på ögonblicket när Arslan letade efter honom och sa att det var viktigare att Daryun var okej
De har ju faktiskt stridit lite en gång tidigare också men då avbröts dem och Daryun fick lite hjälp av Narsus.
Det är mest bara mina egna tankar om att Arslans omhändertagare kan ha varit hans riktiga föräldrar. Och själva förgiftningen berättade han inte om förrän en bit in i mangan tror jag om jag minns rätt. Annars var hans barndom i mangan som den i animen.
Lika bra att Arslan blir kung så inget av de galenskaperna ärvs vidare
Jag är osäker på om jag har sett alla ovas, det verkade saknas en del på min sida. Var har du sett dem?
Men den där när gieve försöker få arslan att gå och ragga tjejer genom berätta historier om hur de andra mött sina kärlekar har jag settArslan fick way too much power med allt glitter där i slutet
Åh gud Innocentus, den där kungenhan påminner mig mycket om den engelske kungen henrik som dessutom halshögg sina fruar ..
Förresten, han mötte en blind tjej i mangan också men då var hon inte rik eller något sånt utan en dotter till vanliga pars invånare. Han reagerade dock lite på samma vis och sa åt soldaterna att de inte fick göra dem illa. Har dock inte kommit längre i mangan så återstår att se om han reagerar något mera på det eller om det finns en annan blind tjej i hans bakgrund. Men mangan gjorde honom inte särskilt sympatisk i mina ögon, det var snarare något självklart humaniskt att göra så det blev annorlunda i animen.