Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar också mensJag blöder inte mycket men jag orkar inte ha mens mera så jag tänkte ta P-spruta igen så jag slipper allt.
Eller huuuur!!!!Och sjukt trevlig IRL!
Okej, tzatzikin är klar och står i kylen och gottar sig, potatisen är skalad och står i vatten under lock och är klar sånär som på saltet att kokas, pannbiffsmeten är färdig och ska bara formas och stekas. Nu cig och bukepaus innan badrummet. Det här ska nog gå att sy ihop tidsmässigt. Med sanering och fix av undertecknad. Puh!Iiih, är klockan så mycket? Damn, nu får jag lida för min exceptionella seghet på förmiddagen. Sätt igång att städa badrummet och laga maten bumpo! Dusch och allmän styling får komma i absolut sista hand..
Om du får äta popcorn till middag så borde jag få äta chips till middag - eller hurBorde äta men har tappat matlusten. Jag tappar upp ett bad och sen får det bli popcorn till middag efter det.
Om du får äta popcorn till middag så borde jag få äta chips till middag - eller hur
(gräsänka som redan ångrar att hon sa ja till att jobba heltid några veckor under semesterperioden... idag var det dag 2 )
Rasta hund sen fortsätta kolla en ny serie och se om den är bra
Är totalt väck nu när jag har mens, i många år trodde jag att jag höll på att få influensan varje gång innan hjärnan kopplade.
Dyrt med mens med när man gör av med åtminstone 3 paket nattbindor varje gång och de billiga inte funkar. Plus då smärtstillande, men de har jag ju ändå nu så även om de inte är så effektiva på just mensvärk så tar de ändå udden av ryggsmärtan jag känner annars.