Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
T får mig alltid på gott humör. Hur ska jag klara mig om tre veckor när vår tid tillsammans är över? :confused: (Okej, det lät överdrivet dramatiskt :p Men vi kommer ju inte träffas varje arbetsdag.)

Kanske är det snart dags att sova? Inte för att jag är trött och inte för att jag behöver vara i stallet förrän klockan 6.30 imorgon men ändå. Jag har ju inget bättre för mig.

Varenda gång min granne (som jag inte uppskattar alls) klagar på måsarna så försvarar jag dem så mycket jag orkar och ler.
Jag hör dem knappt, måsar är fina djur riktigt vackra. jamen vadå? vi människor skitar ner på andra dumma vis och borde veta bättre måsarna rotar i våra sopor p.g.a oss och sen att dem inte har toaletter är väl inget man kan begära precis?

Sen att människan klagar på allt, alla och mer än det och jag alltid ler och försvarar vad det än gäller, allt från djur, kyla, blåst, barn, folkslag,religoner, folks gardiner you name it.. verkar hon inte förstå?
Riktigt såå 100% positiv är jag inte alla gånger men hon får ju gärna tro det. :angel:
Gnälliga, nyfikna, sura medelålders tant som gärna snackar strunt, tjuvlyssnar och klagar vill jag inte göda.

Äntligen hemma och jobbhelgen avklarad. Jag har hunnit med stall och en riktig genomkörare för lilla bruna. Det är dax att höja ribban ett snäpp. Vi var båda genomsvettiga när vi var klara. Duschade av honom och det var tydligen mycket uppskattat. Sänkt huvud och halvsovande, lilla plutten :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp