Det är ett sjukt scary program! För att inte tala om själva företeelsen...!Kollar på många märkliga tv-program men min besatthet av Bible Bowl på TLC tar nog priset....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett sjukt scary program! För att inte tala om själva företeelsen...!Kollar på många märkliga tv-program men min besatthet av Bible Bowl på TLC tar nog priset....
För att jag tänkte sova, men kan inte somna om jag är hungrig. Men orkar inte ställa mig och göra något nu
Det är ett sjukt scary program! För att inte tala om själva företeelsen...!
Hittade en risifrutti i kylenAha, då förstår jag Kan du inte ta något litet, typ en smörgås eller lite yoghurt eller så?
En sån åt jag som middag idag, det var alldeles för varmt för något annatHittade en risifrutti i kylen
Vad handlar det om?Det är ett sjukt scary program! För att inte tala om själva företeelsen...!
De är perfekta i sådana lägenEn sån åt jag som middag idag, det var alldeles för varmt för något annat
Vad handlar det om?
Ungdomar tävlar i att memorera bibeln Är en gigantisk tävling där man kan vinna ett stipendium till ett kristet college. Helt bananas men underhållande på något mystiskt vis.
Eller hur!TLC och deras program alltså
Undrar om det smittar?Gissa vad som nyss satte igång och tjöt?