Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har svurit över mina höns ( inte bröst :laugh: ) som älskar sin nya hönsgård :up: men ville tillbringa natten i syrénbusken och på fel sida av staket ....dom nya icke tama hönsen :meh:
men nu är alla på plats i hönshuset,äntligen :p Och jag är så bränd :o bondbränna deluxe och armarna ser ut att ha varit mer i slagsmål med en katt än en syrenbuske :devil:
Ett glas vin sen sängen! :idea:

Min käre man har skaffat sig en riktigt imponerande bondbränna senaste veckan han jobbat. Han får dessutom fräknar som jag retar honom lite för (fast jag tycker de är rätt söta) :p

Tittade precis på alla fyra avsnitten dokument utifrån "Åtta år med Obama", jag måste erkänna att jag blev lite tårögd ett par gånger där! Jag törs slå vad om att han är i omvärlden den mest populära amerikanska presidenten i historien, dock så törs jag inte uttala mig om huruvida det stämmer i usa också :grin:

... Obama kan ju inte bli omvald i usa nu, tror ni att han skulle uppskatta en inbjudan till sveriges politik istället? :angel::D

Nä inte skjuta Pippi birties:mad:
Tänk om @Scata läste det därO_o
Skjut bilen :devil:
Man ska icke skjuta på rara små fåglar... :rage::rage::rage:

:angel:
Jag hänvisar till mitt bevismaterial :cautious::
tumblr_o3h74eGGTA1qgwefso1_500.gif

Tro inte dem när de ser ut såhär:
giphy.gif

För de är ...
tumblr_o3h74eGGTA1qgwefso2_500.gif

Dinosaurier i förklädnad!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::cautious::cautious:

Skjuter man en bil kommer den ju explodera. DUH.

Har du aldrig sett en Hollywoodfilm? :meh:

:D:D:D
Duh, det är ju därför man ska skjuta på den! :devil::devil:

Crohns är hanterbart för det mesta med mediciner (min håller sig i schack på medicin även om de är rätt hemska i sig). Det ruggiga är när medicinerna slutar fungera.
Tur det åtminstone :crazy:

Godis med gelatin i gar ofta mycket bra att ata aven for en mage som inte vill fungera normalt. Just saying :p
Gelatin är grejen! :up::angel::D

Och jag har majskyckling på grillen som snart är klar. :devil:
Tur att jag inte är så förtjust i majs så det inte lät så himla gott :angel: men däremot kött (entrecote eller file) med bearnaisesås, det är grejer det! :d

Tack alla, ni är underbara!

Funderat hela natten Och kommit fram till att jag nog bor hos pojkvännen Ett tag. Om det funkar är det ju perfekt och funkar det inte vet vi det och håller oss som särbos.
Tekniskt sett vet jag inte ens om han är min eller ej, borde kanske fråga honom om det.

Tack alla, ni är underbara!

Funderat hela natten Och kommit fram till att jag nog bor hos pojkvännen Ett tag. Om det funkar är det ju perfekt och funkar det inte vet vi det och håller oss som särbos.
Tekniskt sett vet jag inte ens om han är min eller ej, borde kanske fråga honom om det.

Så skönt att du har kommit fram till ett beslut. Lycka till med letandet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp