Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram, hoppas du kan somna och mår bättre när du vaknar.Är glad att jag inte har något självskadebeteende, för ikväll mår jag skit.
Längesen det var så här illa
Jag har svurit över mina höns ( inte bröst ) som älskar sin nya hönsgård men ville tillbringa natten i syrénbusken och på fel sida av staket ....dom nya icke tama hönsen
men nu är alla på plats i hönshuset,äntligen Och jag är så bränd bondbränna deluxe och armarna ser ut att ha varit mer i slagsmål med en katt än en syrenbuske
Ett glas vin sen sängen!
För att slippa B52orna och Moscitoerna som anfaller så fort solen går ner eller man/kvinna sitter i skuggan?Hatar värmen. Vill dö lite varje sommar. Varför flyttade jag från Kiruna?
Nä inte skjuta Pippi birties
Tänk om @Scata läste det där
Jag hänvisar till mitt bevismaterial :Skjut bilen
Man ska icke skjuta på rara små fåglar...
Duh, det är ju därför man ska skjuta på den!Skjuter man en bil kommer den ju explodera. DUH.
Har du aldrig sett en Hollywoodfilm?
Tur det åtminstoneCrohns är hanterbart för det mesta med mediciner (min håller sig i schack på medicin även om de är rätt hemska i sig). Det ruggiga är när medicinerna slutar fungera.
Gelatin är grejen!Godis med gelatin i gar ofta mycket bra att ata aven for en mage som inte vill fungera normalt. Just saying
Tur att jag inte är så förtjust i majs så det inte lät så himla gott men däremot kött (entrecote eller file) med bearnaisesås, det är grejer det!Och jag har majskyckling på grillen som snart är klar.
Tack alla, ni är underbara!
Funderat hela natten Och kommit fram till att jag nog bor hos pojkvännen Ett tag. Om det funkar är det ju perfekt och funkar det inte vet vi det och håller oss som särbos.
Tekniskt sett vet jag inte ens om han är min eller ej, borde kanske fråga honom om det.
Tack!Kram, hoppas du kan somna och mår bättre när du vaknar.
Det lät inte alls otrevligt faktiskt. HeheTyp en timme kvar på jobb. Har fem arbetspass kvar sedan är jag eventuellt ledig fram till 25/7