Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Landat i sängen efter en underbar lång helg. Med sol och värme, ridning, vandring, kustfiske i underbar natur inte så många fiskar, men att sitta på en sten och titta på havet duger åt mej. Hade med en bok låg på en klippa några meter fr havet och läste i en timme. Medans särbon fiskade vidare. Bara att ladda för ny arbetsvecka

@sthu kram till dig :heart jag håller tummarna att det löser sig på nått sätt för dig. Hade jag kunnat hade jag erbjudit en soffa (och plats för symaskinen ;) ) men bor på fel ort och ska dessutom flytta hem till mamma pga arbetslös och att jag vill flytta hem till dalarna.. :(

Inte speciellt pepp på att ställa klockan på 06.00 imorgon.. Dessutom väntar en hel vecka på det absolut tråkigaste labbet.

Jag har svurit över mina höns ( inte bröst :laugh: ) som älskar sin nya hönsgård :up: men ville tillbringa natten i syrénbusken och på fel sida av staket ....dom nya icke tama hönsen :meh:
men nu är alla på plats i hönshuset,äntligen :p Och jag är så bränd :o bondbränna deluxe och armarna ser ut att ha varit mer i slagsmål med en katt än en syrenbuske :devil:
Ett glas vin sen sängen! :idea:

Mamma bjöd på middag kl 5, jag kom hem nyss! Har en trött hund som fått springa vid cykeln egentligen lite för långt men skrället vägrade att vi skulle promenera på hemvägen... hund nr 2 verkar pigg, men han fick åka väska på hemvägen :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp