Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha motionerat @Sonic76 idag jag :D Skulle visa en cykel hon kanske skulle kunna köpt till sin dotter men nog fan har mammas f.d. hyresvärd SLÄNGT cykeln trots den var tydligt markerad med namn som de skickade ut en lapp om! Så nu jävlar får de med mig att göra! :rage:

Egentligen borde jag äta något men det enda jag är sugen på är glass och det är söndag = inte glassdag. Får väl vänta på aptiten.

Fy, otroligt irriterande! :mad:

Ja, det var ju en fin cykel som knappt var använd heller :( Så tänker kräva någon form av ersättning faktiskt. Vi följde ju det som stod på pappret och ändå blev den slängd? Mamman kollade på torsdags kvällen om markering och på fredagen skulle de forslas bort. Det var en klisterlapp på så inte heller kan den blåst bort..:mad:

Ja, det var ju en fin cykel som knappt var använd heller :( Så tänker kräva någon form av ersättning faktiskt. Vi följde ju det som stod på pappret och ändå blev den slängd? Mamman kollade på torsdags kvällen om markering och på fredagen skulle de forslas bort. Det var en klisterlapp på så inte heller kan den blåst bort..:mad:

Självklart ska ni ta upp det med hyresvärden. Följer ni de direktiv som ges så ska cykeln såklart stå kvar.

Ha motionerat @Sonic76 idag jag :D Skulle visa en cykel hon kanske skulle kunna köpt till sin dotter men nog fan har mammas f.d. hyresvärd SLÄNGT cykeln trots den var tydligt markerad med namn som de skickade ut en lapp om! Så nu jävlar får de med mig att göra! :rage:
Äh fick lite mer sightseeing i Falköping bara haha
Tack för sällskapet och skjutsen ju ❤️❤️❤️❤️❤️

Jag hatar söndagar, har alltid gjort!
MEN, om alla söndagar vore ungefär som den här skulle jag nog kunna tänka om med tiden :D :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp