Jaaaa måsarna får man såklart skjutaMen måsarna som väckt mig och särbon senaste dagarna alldeles för tidigt då? De måste man väl för skjuta?
*jag är så j-la förbannad på fågeljävlarna *
Illaluktande och skränigt släkte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa måsarna får man såklart skjutaMen måsarna som väckt mig och särbon senaste dagarna alldeles för tidigt då? De måste man väl för skjuta?
*jag är så j-la förbannad på fågeljävlarna *
Nu kom måsjävlarna igen...
Kajor måste man få skjuta också. De sitter i skogsdungen här på baksidan och lever om så man knappt hör vad man själv tänker. Fågelskrällen.Jaaaa måsarna får man såklart skjuta
Illaluktande och skränigt släkte...
Jag har samma problem, vet inte vad som är värst - när de tjötar på morgonen eller på kvällen när man vill sova?
Ha motionerat @Sonic76 idag jag Skulle visa en cykel hon kanske skulle kunna köpt till sin dotter men nog fan har mammas f.d. hyresvärd SLÄNGT cykeln trots den var tydligt markerad med namn som de skickade ut en lapp om! Så nu jävlar får de med mig att göra!
Det kvittar, jag blir lika j-la irriterad morgon som kväll...
Fy, otroligt irriterande!
Ja, det var ju en fin cykel som knappt var använd heller Så tänker kräva någon form av ersättning faktiskt. Vi följde ju det som stod på pappret och ändå blev den slängd? Mamman kollade på torsdags kvällen om markering och på fredagen skulle de forslas bort. Det var en klisterlapp på så inte heller kan den blåst bort..
Äh fick lite mer sightseeing i Falköping bara hahaHa motionerat @Sonic76 idag jag Skulle visa en cykel hon kanske skulle kunna köpt till sin dotter men nog fan har mammas f.d. hyresvärd SLÄNGT cykeln trots den var tydligt markerad med namn som de skickade ut en lapp om! Så nu jävlar får de med mig att göra!
Jag är hungrig.
Var ju en jäkligt dum tid att bli det på
För att jag tänkte sova, men kan inte somna om jag är hungrig. Men orkar inte ställa mig och göra något nuVarför är det en dum tid?