Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@kolblakkur Åh vad surt, hur svårt kan det vara egentligen?

Jag har suttit hemma hela dagen och väntat på att mitt hyresbolag ska ringa då hyresräkningen är fel, men inget samtal kom.
Dock en lapp i trappen, hade jag vetat att dem skulle göra så, fast personen jag pratade med igår sa: jag ber "person" ringa dig imorgon och lösa det så hade jag kunnat ringa andra samtal som jag hade behövt och dessutom kunnat vara ute på dagen och göra roligare saker i solen eller nyttosaker än känna mig låst hemma.
Så nu är "att göra listan" onödigt lång och tuff att traggla sig genom med onödig värk som tack efteråt.
Idag blir det nog inte mera gjort än att jag slängt sopor och retur ungefär.
Blääää och gnäll från mig (ursäkta)

Fallit halvt död ner i soffan efter läkarbesöket. Det gick visserligen bra, men det var som att han tryckte på en knapp så bara forsade tårarna. Fortsatt sjukskrivning deltid nästan hela sommaren. Känns bra, men samtidigt känner jag mig som en skurk och svikare. Vet att det är fel att tänka så, men så svårt låta bli.

Ikväll blir det Djungelboken på bio med älsklingen.

Låt bli. Det är en order. ;)

Jag har tagit någon slags ofrivillig bukepaus eftersom jag haft så mycket annat för mig, dels mycket med hundarna och framför allt har jag börjat arbetsträna. Det är skitkul men tar en massa energi.

Jag hoppades på att det var arbetsträningen (och roliga saker) som gjort att du inte synts till. Saknad har du varit :heart

Jag tänkte väl ta mig förbi dig någon gång och norpa lite träd ;) :D men det får bli när bilen är fixad... igen :meh: :wtf:

Löslongerade Annie nyss och hon var jättefin. När vi var klara placerade hon sig snett bakom mig och gjorde allt jag gjorde - gå framåt, stanna och backa - flera gånger :) Det var helt på hennes initiativ :heart
Stallägaren hade mockat och fyllt på vatten åt mig så stallgörat var enkelt idag :love:

Nu blir det vitlöksbröd och räkor :d

Jag hoppades på att det var arbetsträningen (och roliga saker) som gjort att du inte synts till. Saknad har du varit :heart

Jag tänkte väl ta mig förbi dig någon gång och norpa lite träd ;) :D men det får bli när bilen är fixad... igen :meh: :wtf:

Alternativt får vi ta en träff i dina krokar. Jag har ju ärenden i inte-så-storstan ibland och även om jag oftast har hundarna med så funkar det ju att de väntar i bilen nu när det inte är snorkallt längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
22 23 24
Svar
478
· Visningar
11 987
Senast: MML
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar