Har ännu inget passande tygHur går det med mina........
Men, jag kan ta kort på "alla" mina rosa tyger om du vill så kan du ju se om nått passar haha
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ännu inget passande tygHur går det med mina........
@hallonsaft Verkar som att både du och jag har otur med hyresbolag
Glass/chips till middag och nu film också - stackars barn!Nu ska jag och det arma barnet se på Shrek 2
Fallit halvt död ner i soffan efter läkarbesöket. Det gick visserligen bra, men det var som att han tryckte på en knapp så bara forsade tårarna. Fortsatt sjukskrivning deltid nästan hela sommaren. Känns bra, men samtidigt känner jag mig som en skurk och svikare. Vet att det är fel att tänka så, men så svårt låta bli.
Ikväll blir det Djungelboken på bio med älsklingen.
Jag har tagit någon slags ofrivillig bukepaus eftersom jag haft så mycket annat för mig, dels mycket med hundarna och framför allt har jag börjat arbetsträna. Det är skitkul men tar en massa energi.
Jag hoppades på att det var arbetsträningen (och roliga saker) som gjort att du inte synts till. Saknad har du varit
Jag tänkte väl ta mig förbi dig någon gång och norpa lite träd men det får bli när bilen är fixad... igen