Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förberett en massa grytlappar, 6 par dubbla, 4 par fyrkantiga, 11 st till stekpannan samt 4 spishanddukar. Lika bra att förbereda massor som ändå ska ha samma färg på kantband och tråd :p Har nyss käkat lite, lchf fläskpannkaka. Gott var det. Nu stryka lite mer tyg :wtf:

Här åker man iväg till landsbygd deluxe (utan internet) i någon dag och så har ni redan hunnit starta en ny tråd? :eek:

Här händer ingenting mer än fanatiskt pluggande inför omtentor och arga samtal med läkare :meh:

Jaha, första ofrivilligt lediga dagen - passade på att ta en låång sovmorgon. Nu ska jag snart ut på promenad tänkte jag.
Har fått två svar redan på mina mejl igår - en nej tack och en som skulle skicka det vidare (råkade se fel på kartan på den så jag vet inte ens hur jag skulle ta mig dit :o).

Jag är apless... en TILL slang till kylaren har gått sönder! *jävla skit*

Läckan var dock synlig så det gick att linda om den med eltejp. Jag bunkrade upp med vatten på CG så jag kunde stanna på vägen hem och fylla på (är det ett sådant läckage i den här temperaturen är det skit samma om man trycker i rent vatten) men det behövdes inte.

Tur att man inte är handfallen iaf :D

Förberett en massa grytlappar, 6 par dubbla, 4 par fyrkantiga, 11 st till stekpannan samt 4 spishanddukar. Lika bra att förbereda massor som ändå ska ha samma färg på kantband och tråd :p Har nyss käkat lite, lchf fläskpannkaka. Gott var det. Nu stryka lite mer tyg :wtf:
Hur går det med mina........;)

Och nu har jag ringt VC eftersom det tydligen var den enklaste vägen till öron/näsa/hals och fått en telefontid på måndag? :cautious: Tur att man inte är sjuk och behöver träffa en läkare inom de närmsta dagarna... Sen undrar de varför det är så många som söker sig till akuten, det kan ju vara för att det är enda sättet att komma i kontakt med vården... :angel: Nä nu är jag lite väl hård men lite frustrerande är det.
Jag har fått hjälp till rätt instans av 1177 flera gånger, när vc inte samarbetat eller ens lyssnat och akuten varit mer än uteslutet.
Då har de dessutom meddelat dem att jag är på väg så det har gått smidigt de gångerna.
Men som ofta med vården gissar jag att det handlar om tur, eller vart man bor, många gånger...

Funderar på att duscha så jag piggnar till, men duschade igår och det funkar inte riktigt för mig att duscha två dagar i rad... :cautious:

Irriterar mig på att värken i skuldran/nacken först flyttade sig till axeln och nu sitter i foten :arghh::rage: men jag är ute på promenad nu så det så :mad:

@sthu Men lilla kissen tur det gick så fort ändå :heart
@athena_arabians En riktig kvinna fixar det mesta själv, eltejp och silvertejp kan ordna det mesta så det klarar sig en stund :up:

Jo, är man van vid krånglande bilar ska det mycket till innan pulsen går upp. Jag blev inte hysterisk när jag såg det rykte från motorhuven, jag har sett det förut och vet hur långt jag brukar kunna köra innan all kylarvätska ångat bort :p

Men fan vad jag önskar att jag hade råd att köpa en bil som är lite mindre av en rishög iaf :meh:

Jag kan eventuellt ha tänkt fel på en timme i morse. 10.34 är inte halv tio utan halv elva. :rofl: men det är soligt och fint ute och Strömstad är fiiiiint!!!

Det ar varje utlands Svensks fasa. :eek: 10:30 VET man nar det ar ... men om nagon sager 'halv elva' sa blir det oftast 11:30 i huvudet.:banghead:

@Voff Jag haller tummar och tar ... och vantar med spanning pa resultatet.

@LadyCovergirl Kan kan du nog utan större men för barnet men passa dig så inte alla helyllemammor på vissa sidor på nätet vet det bara för då kommer yxan vina och dessutom får de nog både magsår och hjärtsnörp.

/hallonsaft som nyligen "hällt" i sig en stor mugg kaffe. så trött och vill helst lägga mig en stund men tror det slutar med att jag vaknar i natt som först, dessutom lite sugen på att få lite gjort samtidigt som jag inte har ork blääää

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 909
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka