Ajjemän. Men hellre tåg än buss oavsett..Satt du i den värsta dunkavagnen kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ajjemän. Men hellre tåg än buss oavsett..Satt du i den värsta dunkavagnen kanske?
Hur går det med mina........Förberett en massa grytlappar, 6 par dubbla, 4 par fyrkantiga, 11 st till stekpannan samt 4 spishanddukar. Lika bra att förbereda massor som ändå ska ha samma färg på kantband och tråd Har nyss käkat lite, lchf fläskpannkaka. Gott var det. Nu stryka lite mer tyg
Jag har fått hjälp till rätt instans av 1177 flera gånger, när vc inte samarbetat eller ens lyssnat och akuten varit mer än uteslutet.Och nu har jag ringt VC eftersom det tydligen var den enklaste vägen till öron/näsa/hals och fått en telefontid på måndag? Tur att man inte är sjuk och behöver träffa en läkare inom de närmsta dagarna... Sen undrar de varför det är så många som söker sig till akuten, det kan ju vara för att det är enda sättet att komma i kontakt med vården... Nä nu är jag lite väl hård men lite frustrerande är det.
@sthu Men lilla kissen tur det gick så fort ändå
@athena_arabians En riktig kvinna fixar det mesta själv, eltejp och silvertejp kan ordna det mesta så det klarar sig en stund
Jag kan eventuellt ha tänkt fel på en timme i morse. 10.34 är inte halv tio utan halv elva. men det är soligt och fint ute och Strömstad är fiiiiint!!!