Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åååååh, just nu kokar jag!! :rage: :rage: :rage:
Fick precis reda på att en dum kollega på jobbet sprider rykten om mig. Det handlade om att jag sugit av en annan fd kollega och att folk har sett mig haft sex med denne, men det stämmer för fan inte för fem öre.
Va fan kan man göra? Jag är upprörd. :arghh: :arghh: :arghh:

Sitter är och är mör som fan i fötterna efter en lång dag på jobbet där man åter igen ska vänja fötterna vid hårda arbetsskor man inte gått i på 4 månader. Beundrar också min nya armbandsklocka :D

Fick precis reda på att en dum kollega på jobbet sprider rykten om mig. Det handlade om att jag sugit av en annan fd kollega och att folk har sett mig haft sex med denne, men det stämmer för fan inte för fem öre.
Fy fasen vilket arsel, och vilket fruktansvärt omoget beteende! Förstår att du är upprörd.

NU ger jag upp pluggandet för idag, en ordentlig genomgång av cellen får hjärnan att bli en degklump.. så nu blir det SATC :D

Tar med den som levererade ryktet till dig och går och konfronterar den djäveln :devil:

Ska dubbelkolla med en kollega bara för att se om ryktet om ryktesspridaren är sant. Oavsett vilket är det inte kul att få höra sådana rykten.

Vovvan och jag tog en roadtripp över dagen och träffade @ASKAPLASKA med vovve. Väldigt trevligt må jag säga :)

Sen fick jag hjälpa polisen att stoppa en rattfull bilist på vägen dit :crazy: Känner mig väldigt tacksam för att dom kom snabbt och att ingen olycka hände :bow: trots att det var ruskigt nära flera gånger.

Nu blir det TWD :nailbiting:

Så lägger vi på cellförändringar uppepå all annan skit som jag har att ta i. FML.

Men sista rycket i rätten i morgon iaf.

Jobbigt med uppbrott @sthu . Ta hand om dig!

Och du också @bumpo ! Ibland undrar jag varför det inte räcker med en sak, måste det liksom byggas på mer och mer hela tiden?

Kontakta facket? Så ni får ha nåt möte med kollegan och chefen, sånt där är faktiskt sexuella trakasserier och det är inte ok!

Vovvan och jag tog en roadtripp över dagen och träffade @ASKAPLASKA med vovve. Väldigt trevligt må jag säga :)

Sen fick jag hjälpa polisen att stoppa en rattfull bilist på vägen dit :crazy: Känner mig väldigt tacksam för att dom kom snabbt och att ingen olycka hände :bow: trots att det var ruskigt nära flera gånger.

Nu blir det TWD :nailbiting:
Jättetrevligt! Stort tack återigen:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka