Försökte springa 10km idag, var väldigt motiverad, men den där förbenade höften började göra ont efter bara en kilometer så efter 3km fick jag ge up för att jag ska kunna gå ordentligt idag och i morgon Sjukt irriterande när man hade en massa energi kvar men det är väl bättre att bygga upp vad det nu är som krånglar långsamt.
Sen hade jag hittat någonstans att bo precis bredvid universitetet den nästkommande veckan på airBnB men se det ljögs för de hade inte alls plats så det blir golvet i labbet i natt igen
Mina boobisar har krympt också, igen. Så nu måste jag köpa nya bh:ar, igen.
Däremot skickade ragget ett voiceclip till mig igår (efter att jag skickade ett till honom), där han skrattar så mycket att han inte får fram vad han vill säga Så där så att man blir super glad när man lyssnar på det
Sen hade jag hittat någonstans att bo precis bredvid universitetet den nästkommande veckan på airBnB men se det ljögs för de hade inte alls plats så det blir golvet i labbet i natt igen
Mina boobisar har krympt också, igen. Så nu måste jag köpa nya bh:ar, igen.
Däremot skickade ragget ett voiceclip till mig igår (efter att jag skickade ett till honom), där han skrattar så mycket att han inte får fram vad han vill säga Så där så att man blir super glad när man lyssnar på det