Om det är tycker jag att du ska ta upp det med chefenSka dubbelkolla med en kollega bara för att se om ryktet om ryktesspridaren är sant. Oavsett vilket är det inte kul att få höra sådana rykten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är tycker jag att du ska ta upp det med chefenSka dubbelkolla med en kollega bara för att se om ryktet om ryktesspridaren är sant. Oavsett vilket är det inte kul att få höra sådana rykten.
Hoppas det går bra imorgon!Så lägger vi på cellförändringar uppepå all annan skit som jag har att ta i. FML.
Men sista rycket i rätten i morgon iaf.
Är du säker på att de där glasögonen du skaffade verkligen har rätt skärpa?Känner mig som att jag borde söka till biggest loser, alternativt bli lämnad på en öde ö med ett kilo ris i ett år eller två
Är du säker på att de där glasögonen du skaffade verkligen har rätt skärpa?
Nej du är inte tjock. Nej du är inte ens mullig. Du är bara inte modellsmal just nu. Och det är sannolikt sunt.
Varför skulle du behöva gå ner? Har du jobb på gång som kräver det?
/bistertanten
Ja, vi har alla vår egen bild.Ja allt är ju relativt
Jämfört med hur jag såg ut för 2 år sedan så är jag helt klart fet nu. Jag utgår från min egen målbild liksom och den är jävligt långt borta just nu
Ja, vi har alla vår egen bild.
Inte för att jag vet om det har någon relevans men jag tycker du är jäkligt mycket snyggare i ansiktet med de här kilona.....
Jaaa det är faktiskt det. Jag måste bara klara av att hålla fast vid det närvallt rasar. För det gör det. Hela tiden.Vad bra!
Det är lite en del av livet tyvärr. Har du fått någon hjälp psykologiskt igenom det hela?Jaaa det är faktiskt det. Jag måste bara klara av att hålla fast vid det närvallt rasar. För det gör det. Hela tiden.
Det har jag. Hon är superunderbar!Det är lite en del av livet tyvärr. Har du fått någon hjälp psykologiskt igenom det hela?
Alltså idag var dagen jag skulle städat hela lägenheten kliniskt. Jag sov till 11, kollade på tv med granntanten, tog en snabb shoppingtur, drack lite vin på kvartershaket, gick på lägenhetsvisning.
Jag är så jävla lat
Det är jätteviktigt! Bra!Det har jag. Hon är superunderbar!