Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig som att jag borde söka till biggest loser, alternativt bli lämnad på en öde ö med ett kilo ris i ett år eller två
Är du säker på att de där glasögonen du skaffade verkligen har rätt skärpa?

Nej du är inte tjock. Nej du är inte ens mullig. Du är bara inte modellsmal just nu. Och det är sannolikt sunt.
Varför skulle du behöva gå ner? Har du jobb på gång som kräver det?
/bistertanten :meh:

VARFÖR hävdar min dator att klockan är en timme mer än mobilen och mitt armbandsur??

I övrigt har jag haft en riktigt rolig dag på nya jobbet. Allt är befriande väl strukturerat och planerat. Dessutom blev jag tvungen att skicka ett glatt mess till avkomman som börjar om en månad. De har redan gjort i ordning ett skrivbord till henom! Hen är efterlängtad och de pratar redan om henom. (Mammahjärtat sväller av stolthet)

Är du säker på att de där glasögonen du skaffade verkligen har rätt skärpa?

Nej du är inte tjock. Nej du är inte ens mullig. Du är bara inte modellsmal just nu. Och det är sannolikt sunt.
Varför skulle du behöva gå ner? Har du jobb på gång som kräver det?
/bistertanten :meh:

Ja allt är ju relativt ;)
Jämfört med hur jag såg ut för 2 år sedan så är jag helt klart fet nu. Jag utgår från min egen målbild liksom och den är jävligt långt borta just nu :banghead:

Alltså kvällens lägenhetsvisningar. Kändes ju liksom ganska uppsluppet pga intag av rödvin innan dessa. Jag och min vän var på ytterst bra humör :angel: .
En lägenhet var fantastisk, men ingen hade nog med förvaringsmöjligheter.
Mäklaren: "ja ni ser här, det finns gott om klädförvaring".
Alla verkade hålla med.
Jag bara: ":confused::confused::confused::confused:"

Kaos :rofl:

@bumpo jag önskar dig bara välgång framöver. :love::love::love:
Även om jag själv slutade säga att nu kam det fan inte bli värre för många år sen. För varje år blev värre än det föregående. :cry:
Men trots det har jag en tro på att allt ordnar sig till slut på nåt jävla vänster :)

Ja, vi har alla vår egen bild.
Inte för att jag vet om det har någon relevans men jag tycker du är jäkligt mycket snyggare i ansiktet med de här kilona.....:love:

Tack :heart Jag tycker att jag ser ut som en rundkindad disneyfigur :meh:

Nu har styvfar fått åka till Linköping för ev. operation imorgon. Läskigt!
Jag ska ta och krypa ner i säng nu, det är en massa skit som tär i största allmänhet för tillfället och då är det skönt att sova.
Nattinatt :)

Alltså idag var dagen jag skulle städat hela lägenheten kliniskt. Jag sov till 11, kollade på tv med granntanten, tog en snabb shoppingtur, drack lite vin på kvartershaket, gick på lägenhetsvisning.
Jag är så jävla lat :meh::meh::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka