Ligger på soffan och borde försöka sova lite men av någon anledning är det svårt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite ont i huvudet... gamla tanter ska tydligen inte dra i sig nästan en hel flaska champagne och en halv flaska rött och dansa tills kl 5 på morgonen...
Ha så kulNu åker jag, återkommer imorgon.![]()
Men Tant är ju fortfarande en ung tant, knappt fyllda 25 vet ja (enligt rykten). Klart Tant klarar av en flaska bubbel och en halva vin. Det måste vara en annalkande förkylning som ställer till det för Tant
![]()
Enligt särbon är det inte "tant" utan "särring" (uttalas på norrländska, med ett leende).
Han påstår för övrigt att han är full fortfarande![]()
Önskar att jag kunde sova så länge när jag jobbat natt! Sover cirka 2,5 timmar mellan varje passHar i 40 min försökt få upp min nattjobbande sambo ur sängen.
Och det var inte min idé att han skulle väckas kl 15.00......
Fick upp honom efter 50 minÖnskar att jag kunde sova så länge när jag jobbat natt! Sover cirka 2,5 timmar mellan varje pass![]()
Jo!Lite ont i huvudet... gamla tanter ska tydligen inte dra i sig nästan en hel flaska champagne och en halv flaska rött och dansa tills kl 5 på morgonen...