Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig rätt omskakad efter att ha läst jobbmailen och chefen skrivit om att mitt kontor är sorgdrabbat. Inga klara besked mer än något om deltagare och om att kyrkan är inkopplad?
Fattar inget och den jag kollat med vet inget heller. Mer än att et varit en trafikolycka. Men vare sig länstidningen eller lokaltidningen har skrivit nåt.

Hade varit klokt av chefen att åtminstone skiva vad de gäller. Nu vet jag inget och undrar. Jag är väl inte den enda i världen som läser jobbmailen fast jag är hemma och är sjukskriven?

Men så oproffsigt att skriva A men inte B! Fattar att du undrar och oroar dig! Kan du maila och fråga vad som pågår? Och ja jag läser jobbmailen varje dag, oavsett om jag jobbar eller ej ;)

Jag är besviken,visst chansen var % liten,men det blev ingen åska och nu har det både slutat regna ,blåsa och himlen är ljusare.

På min telefonsvarare brukar vården lämna meddelande dock inte med någon information om vad saken handlar om såklart, men vem som ringt och varifrån, en del lämnar yrkestitel och andra inte.
Folk som inte gör de får ringa onödigt många gånger och uppta sin tid innan jag snällt informerar om att det finns en telefonsvarare för att den ska användas, gäller alla som ringer från dolt nummer.

Precis sa!:up:

Jag vet inte … det får du fråga vården om … :)
Lite långsökt kanske men säg att en kvinna blir misshandlad av sin man och han lyssnar av hennes telesvar och får då reda på att hon varit i kontakt med vården eller myndighet.

Men det AR valdigt langsokt ... och lite som att man skulle forbjuda bilar for att nagon skulle kunna ge sig ut och vansinneskora.

Godmorgon. Katterna ansåg bestämt att det var dags för frukost och att gå ut. Så nu är jag också vaken. Lika bra att gå upp och äta frukost och sedan dra på sig joggingskorna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 082
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 507
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 213
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka