Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch! Är alldeles nervös inför ridlektionen ikväll! Har ju inte suttit på en häst sen oktober och idag har jag bokat en privatlektion för att eventuellt börja rida i en grupp. Och jag är helt skakig redan nu!:crazy::nailbiting:
Tränade dressyr på msv-nivå då, men tänk om jag är helt jäkla värdelös?!:nailbiting::cry:

Har varit på ansiktsbehandling, hälsat på tant på sjukan, strövade ner till stan och käkade lunch med kusinen. Jag åt i vanlig ordning gravad laxtartar såååå jäääävla göööött :d

17437621_1871360612931645_6455087669792735232_n.jpg

Gick förbi lite butiker och köpte hudvård, tog en kaffe på NK och är nu hemma!
Bra dag hittills!

Kanske bäst att hålla sig hemma då akuten 10 mil bort är rökskadad så det blir att åka 17 mil tills dom får fart på akuten igen . Med den oturen jag brukar ha så händer säkert något !

Kanske bäst att hålla sig hemma då akuten 10 mil bort är rökskadad så det blir att åka 17 mil tills dom får fart på akuten igen . Med den oturen jag brukar ha så händer säkert något !
Akuten är öppen men flyttad och inga ambulanser tas emot,dom går till Falun tror jag dom sa.

Jag brukar hugga till med något datum på våren, det är då löneförhandlingarna brukar vara här. Men jag ligger långt över FK:s maxtak så jag tänker alltid att det inte är så noga. Ligger du under bör du nog vara så exakt som möjligt.
Min lön höjdes när jag fick tillsvidaretjänst och jag vet inte vilket datum det var, men jag har frågat chefen och ska förhoppningsvis få svar på alla frågor på måndag. Tror jag ligger under FK maxtak.

Är så otroligt lättad och glad. Mamma har nu fått sin höft ersatt och ligger i 'recovery room' vilket jag antar är uppvak även om hon inte varit sövd. B (min styfar) väntar i hennes rum. Kirurgen sa att allt gått bra och att mamma eventuellt får åka hem redan imorgon?!?! @CillaW min klippa, det här bra eller hur? Hur lång tid tar det tills mamma är på fötter igen?

Min älskade lilla mamma. :heart

Nu har jag, mamma och syster varit på kyrkogården och valt ut plats där Rune ska få sin sista vila. Det blev ett stenröse där det även finns plats för mamma så småningom. Jisses så jobbigt det var :cry:

Jag har världens bästa medryttare/grannar. När jag kom hem hade de skurat badkaret och börjat fylla plus tittat till både lösdrift och hästar :heart

Min kompis Sandra skulle ha kommit idag och stannat över helgen men hennes bil har krånglat så det blir inget tyvärr. Så nu ska jag äta tacos själv här hemma. Tur det är gott iaf!

Nu har jag, mamma och syster varit på kyrkogården och valt ut plats där Rune ska få sin sista vila. Det blev ett stenröse där det även finns plats för mamma så småningom. Jisses så jobbigt det var :cry:

Jag har världens bästa medryttare/grannar. När jag kom hem hade de skurat badkaret och börjat fylla plus tittat till både lösdrift och hästar :heart

Min kompis Sandra skulle ha kommit idag och stannat över helgen men hennes bil har krånglat så det blir inget tyvärr. Så nu ska jag äta tacos själv här hemma. Tur det är gott iaf!

:heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 879
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka