Ska tydligen iväg ikväll. Det gäller att utnyttja den lediga helgen till max 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktig ponny, dum rygg krya på digSkott liten ponny och verkat ännu mindre ponny och båda skötte sig med bravur
Sen att min rygg gick av är ju en annan femma![]()
Akuten är öppen men flyttad och inga ambulanser tas emot,dom går till Falun tror jag dom sa.Kanske bäst att hålla sig hemma då akuten 10 mil bort är rökskadad så det blir att åka 17 mil tills dom får fart på akuten igen . Med den oturen jag brukar ha så händer säkert något !
Akuten är öppen men flyttad och inga ambulanser tas emot,dom går till Falun tror jag dom sa.
Min lön höjdes när jag fick tillsvidaretjänst och jag vet inte vilket datum det var, men jag har frågat chefen och ska förhoppningsvis få svar på alla frågor på måndag. Tror jag ligger under FK maxtak.Jag brukar hugga till med något datum på våren, det är då löneförhandlingarna brukar vara här. Men jag ligger långt över FK:s maxtak så jag tänker alltid att det inte är så noga. Ligger du under bör du nog vara så exakt som möjligt.
Ja dom skulle flytta till uppvaket .Tur vi har helikoptern om det blir riktig kris .17 mil i ambulans låter inte speciellt kulAkuten är öppen men flyttad och inga ambulanser tas emot,dom går till Falun tror jag dom sa.
Dvs man hinner absolut dö på vägen ditDet är långt emellan.
Nu har jag, mamma och syster varit på kyrkogården och valt ut plats där Rune ska få sin sista vila. Det blev ett stenröse där det även finns plats för mamma så småningom. Jisses så jobbigt det var
Jag har världens bästa medryttare/grannar. När jag kom hem hade de skurat badkaret och börjat fylla plus tittat till både lösdrift och hästar
Min kompis Sandra skulle ha kommit idag och stannat över helgen men hennes bil har krånglat så det blir inget tyvärr. Så nu ska jag äta tacos själv här hemma. Tur det är gott iaf!
Helikopter?![]()