Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratat med hjärtat en sväng
Nu sängen och värma mig.
Skulle kunna prata hela natten men det går ju inte haha

Tar de lungt och myser med katten i sängen . Är dödstrött efter att ha jobbat 8 timmar med förkylning på jobbet och sen har varit ute i stallet

Detta är min känsla just nu: :banghead::banghead::banghead::turd::turd::turd::turd::banghead::banghead::banghead::banghead: Jag har upptäckt att jag har bokfört postens skicka lätt porto med moms. Det är momsfritt sen en tid tillbaka :meh::arghh::arghh::meh::meh: Vissa verifikationer kan jag ändra, men andra är låsta. Så måste ringa skatteverket imorgon och fråga hur jag gör.

Detta är min känsla just nu: :banghead::banghead::banghead::turd::turd::turd::turd::banghead::banghead::banghead::banghead: Jag har upptäckt att jag har bokfört postens skicka lätt porto med moms. Det är momsfritt sen en tid tillbaka :meh::arghh::arghh::meh::meh: Vissa verifikationer kan jag ändra, men andra är låsta. Så måste ringa skatteverket imorgon och fråga hur jag gör.
Jobbigt! Men skatteverket brukar vara hjälpsamma :)

Tittar på En natt på slottet, är hungrig och sitter och fånler bara. Pluggdag med hästkillen i klassen och ytterligare en klasskompis till oss :) Vill fånga hästkillens intresse, vi får se hur det går :D

Gjort en köttsoppa som står och puttrar på spisen, tvätten rullar på, Leif motioneras en sväng och snart är det snabeldrakens tur.

Lite nervös inför morgondagen men peppar mig själv att det ska gå bra :angel:
Känner att jag har missat något här. Vem är Leif? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 570
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
566
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama