Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har avlats fram en pudel som är MINDRE än toypudel! Skulle gärna vilja få tips på en uppfödare till dessa och vad sorten kallas.
Har sett en på jobbet, men hon som har den är bortrest typ jämt och jag vill så gärna köpa en sån!
Nej det är sant! Den är så söt att man gnisslar tänder!!!
Jag hälsade på "valpen" förra helgen Hon kan ha den i handväskan om hon hade velat! Nu är denna 3-4 månader tror jag.
Så underbar!!
Naturligtvis finns det toypudlar som är mindre än de normalt ska vara, men det är ju ingen egen variant av rasen. Kan dessutom vara väldigt svårt att bedöma på en valp om den kommer att bli mindre än en normal toypudel.
Det är omöjligt att avla fram en pudel som är mindre än toy eftersom alla renrasiga pudlar med en mankhöjd på mindre än 28 cm är toy. Idealet ligger dock på 25 cm. Vad du far efter är en toypudel som är mindre än idealet, men någon till variant på pudel är det inte.
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.