vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

Mina heter Sockan (ragdoll), Smulan (blandis; perser-europe) och Sessan (vet inte riktigt vad hon är...) :love:

*KL*

Hemma hos mamma och pappa huserar:
*Svennis (Sven-Göran Ericsson) långhårig blandras
*Yoda (en tjej) långhårig blandras
*Princessan Amidala (Amie) korthårig blandras (från samma kull som de två ovan)
*Mulle (Vår stallkatt som flytade in..;)

Mina katter heter Smilla och Athena. Båda är huskatter, men har en mamma som är 75% norsk skogkatt.
Athena=gudinna i den grekiska mytologin, det namnet passar henne och det var min kusin som tyckte att namnet skulle passa.
Smilla=var min idé att den ena katten skulle heta efter huvudpersonen i filmen och boken "Fröken Smillas känsla för snö."

Min älskling heter Champis, kallad Champan.
Innan dess var det:
Lukas, inte vår katt, men dess ägare ville inte veta av honom, blev överkörd av en lastbil när de tog tillbaka honom :(
Tarzan, som vi tvingades sälja för att han bajsade överallt men som nu när han har sällskap av 3 andra katter mår super :)
Gizmo är ett vanligt kattnamn har jag märkt ;)
Stallkatten heter Gizmo och det gör också mina kompisars, som även är mamma till min sötnos.

Min katt heter Tussan
Stallkatten på ridklubben heter Mjau

Mina katter heter Joppe ( Norsk skogskatt),
Och Skrållan!(Bondkatt)
Joppes bror som nu är död heter Julle Julius.(Underbar katt!)
Och Skrållans nu bortskänkta kattungar heter Oliver och Mimmi!!

min katt heter bella. hon har 3 ungar som heter sussie, sotis och sirius black. dessutom har jag haft en pontus och en pelle....obs! pella var en "hon".

Var heter Osku. :love: Hade lange pratat om min svart/vita kastrerade hankatt -europe- som ska heta Oskar. Vi skaffade nyligen katten. Men en av mina kompisar hade dopt sin bebis till Oskar, sa det fick bli finska versionen av namnet i stallet. ;)

Under arens lopp har vi haft:
Mimmi, Nopo, Mirri, Lisen, Missi, Poppen el Garfield (Garis), Emil, Elvira, Frida. Borde vara alla...

Min man vill nan gang i framtiden ha en "Mr. Bigglesworth" -Eller "Bigglis". En siames. :love:

Grumme, Nopa och Ariel (tvättmedelstema :D ) och sen har vi Nisse och Proppen

Har haft en Våfflan en Adolf en Daisy å en Diesel.
Min nuvarande heter Miss Dixie

Mina busungar heter

Tessie "bubis"
Spinner "Pluppen"

Det är dock smeknamnen som används mest

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 469
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka