vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

Hehe vad roligt med alla dessa namn... mina katter heter Zelda och Mitzy =)

Jag har en katt hos mamma som också heter mitzy, fast hon stavas mitzie. Kul när man ser någon som har samma (nästan iaf) namn!

Min lilla kisse miss heter Knut ..mammas lilla älskling :love:

spinner skrev:
Jag har en katt hos mamma som också heter mitzy, fast hon stavas mitzie. Kul när man ser någon som har samma (nästan iaf) namn!

Roligt =) det är ett fint namn.

När tråden skapades 2003, hette mina katter: Bellman och Smulan..med senaste tillskottet heter alla: Bellman, Smulan och Lill-Mia ;).

*en tråd med 3 år på nacken som hålls i gång kräver respekt* :D

Min kompis hade en Bordercollie i massa år (hittad övergiven i Brunnsparken) som hon kallade Mitzie (uttalades Mitsy).

hehe min kusin hade en bordercollie som hette mitzita fast kallades bara zita..men det är också rätt likt! de första bokstäverna iaf! Och samma hundras :smirk:

Mon kissemiss heter Tiger då jag tyckte att detta överensstämde väl med hans färg och teckning.. Då han inbillar sig att han är en hund kan jag så här i efterhand notera att namnet inte passade lika väl som jag tänkt från början.. ;)

Min katt heter Zingo.
Egentligen Zingoalla, men vi säger aldrig det.

Mina nuvarande heter: Belzebub, Trasan, Ferdinand, Yoying, Pellepelle och Jasknas.
Tidigare, Limpan, Fisen, Fimpen. Räkan, Snutte:love: , Radar, Strimberg Tomas. Vera, Lillekissen. Fito, Prinsen, Amigo.....

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 466
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka