vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

*Knapplån*
Vet inte om jag har skrivit i den här tidigare men i så fall så skriver jag igen :D Min katt heter Smulan Katten som dog i höstas hette Simba :)

Mina katter heter David och Murre och min kommpis katter heter Isa, Lisa, Ron, Lillan, Frida, Smokey, Emma och sen är det en jag inte vet hur det stavas, men utalas tjatny :love:

Min nuvarande heter Smilla (hette Jena när jag fick henne från katthemmet)

Föregående katter har hetet: Zigurd, Oscar, Signe och Tossa men han lyssnade till katten så han fick heta det.

föregående katter hette
sonja
klimpen
lilstrumpa
belsebubb
solesan
he-man
hakka
monnis
ellen
smöör
totte

Jag har tre missor.

Ett syskonpar på 4 år:
Honan heter Knaster
Hanen Buster

Och senaste nytillskottet som är 8 månader.
Terror heter hon. Just på grund av att hon är en liten terrorist och hittar på djävulskap mest hela tiden!

Här kommer några fler namn:

Skorpan
Tarza (från början Tarzan men visade sig att han var en hon)
Janne (från början Jane men visade sig att det var en hane)
Salem (kolsvart katt, som Sabrinas i Tonårshäxan)
Findus
Harald
Lucky
Destiny
Asterix

min lilltjej heter Gibson (efter en elgitarr å inte mel gibson ;))

mammas katter heter
wilma
esther
å så hade vi en som hette astrid också, rip...

Hade tre andra katter ihop med ett ex å dom heter
cinax´ Hassan B (ragdoll)
Tyson
Okeechobee´s Zimon (n. skogskatt)

Inte mina katter, men stallkatter som jag träffar nästan dagligen Hoppas det är ok :angel:

Pelle
Lady Gollum
Baby
Zipramil
:love:

har man raskatt så får man ju långa namn "på köpet", så min heter på pappret Lakriskattens Arraksboll, men hemma heter han Lotus. (men kallas oftare för grisen eftersom han har knorr på svansen)

minna vuxna katter heter,Gizmo,Angel o Pandora,o kattungarna(två kullar)i pandoras kull heter dom,Tille o smilla, o i Angels kull så är det fem st men dom är ej döpta ännu.:crazy: ..så om ni har nåra bra namn så tipsa mig:idea: ..det är två hannar o två honor..

okii mina heter fiffi o vi har fått kattungar i vårt nya hem eller där vi ska flytta

kl
Min heter Trassel. Fick henne i våras hon ska vara 3 år och blandras. Perser är den ena blandningen skulle jag tro. Fotogalleriet ligger nere så jag kan inte visa ngn bild just nu.
Rickie

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 466
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka