Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Frukost: Kvarg blandat med lättfil och müsli
Mellis efter träning: Kvarg med en skvätt mjölk och lite för mycket citron. Och således lite för mycket socker. Men gött mos.
Lunch blir väl någon form av sallad.
Kl.
Frukost var grahamsgröt med önos äppelmos & kanel. 1 kneipp surdegsmacka med lätta och leverpastej. Kvarg blandat med vaniljyoghurt. Kaffe. Äter extremt sällan lunch. Middag blir något enkelt. Typ pasta med linser/bönor eller så. Har inte så jättemycket att välja på här hemma och väljer då att äta enkelt när jag inte har min son hemma.
Frukost: 1 frökuse (halva med ägg & kaviar, halva med keso & kaviar), en liten yoghurt med extra D-vitamin & kalcium och en kopp PG-tea.
Längre har jag inte hunnit
Frukost: En skål jordgubbar med mjölk och lite socker + en macka med ost + en kopp kaffe med mjölk.
Lunch: En macka med gurka, en skål sommarbärsyoghurt och en kopp smultronte.
Fika: Två Ballerina-kex, ett glas vatten.
Middag: Tapas (lite caprese, lite patatas bravas, lite friterad fetaost med tomat&chili-marmelad, lite caesarsallad och lite sparris med basilikasås) med ett glas vin och ett glas vatten.
Grahamsgröt, kaffe, knäckemacka med smör & ost, kvarg med vaniljyoghurt. Det var frukosten det. Ingen lunch. Midda har jag ingen aning om. Det beror på om jag äter ensam eller med vänner. Sitter å filurar på det
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Kropp & Själ Du tycker inte att det är lite knepigt att "lyfta frågan kring personlig integritet" genom att skriva helt irrelevant information om en...
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Hästmänniskan Många hästar på ridskola mår inte bra av att hanteras av olika personer som bemöter dem olika och har olika förväntningar på dem. En del...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.