Vad har/ska ni äta? Del III

Sv: Vad har/ska ni äta? Del III

Inte för att vara petig eller så, men con betyder med, det är carne som är kött ;)

Själv har jag mest ätit chips och choklad idag. Nyttigt och bra har jag hört!

kl
Åt scones till frukost, ska äta kvarg med rabarbersylt till mellis och kycklinggratäng till middag :)

KL

Har ätit chili sin carne till typ... Frukost? :angel:
Och två knäckemackor med laktosfri keso och avokado till lunch :d

KL

Frukost: En rostad macka med smör, ett glas O'Boy.

Lunch: En nektarin.

Middag: Två färsbiffar i rödvinsås, en potatis och en stor sallad. Två glas vatten. En kopp kaffe.

Fika: En croissant, en rad Marabou, ett glas juice och en kopp smultronte med mjölk.

KL

Lunch: Två knäcken med keso, avokado och rökt kalkon
Middag: Ceasarsallad
Övrigt: Jordgubbar

Frukost: Kvarg blandat med lättfil och müsli
Mellis efter träning: Kvarg med en skvätt mjölk och lite för mycket citron. Och således lite för mycket socker. Men gött mos.
Lunch blir väl någon form av sallad.

Kl.
Frukost var grahamsgröt med önos äppelmos & kanel. 1 kneipp surdegsmacka med lätta och leverpastej. Kvarg blandat med vaniljyoghurt. Kaffe. Äter extremt sällan lunch. Middag blir något enkelt. Typ pasta med linser/bönor eller så. Har inte så jättemycket att välja på här hemma och väljer då att äta enkelt när jag inte har min son hemma.

KL!

Frukost: 1 banan med vanilj & päronyoghurt och havrepuffar
Lunch: Stekta champinjoner med nudlar

Till mellanmål blir det antagligen en macka med ägg och till middag vankas raggmunkar, mums!!

Frukost: Äggmacka
Lunch: Kyckling med ris
Mellis: Vattenmelon
Middag: Tror det blir lathet på hög nivå så mannagrynsgröt mest troligast

kl

frukost fil med aprikoser i, svart kaffe
lunch fil med aprikoser i + lite creme fraiche
mellis rökt skinka, nektarin och avokado

//r

KL

Frukost: 1 frökuse (halva med ägg & kaviar, halva med keso & kaviar), en liten yoghurt med extra D-vitamin & kalcium och en kopp PG-tea.
Längre har jag inte hunnit :p

KL

Frukost: En skål jordgubbar med mjölk och lite socker :love: + en macka med ost + en kopp kaffe med mjölk.

Lunch: En macka med gurka, en skål sommarbärsyoghurt och en kopp smultronte.

Fika: Två Ballerina-kex, ett glas vatten.

Middag: Tapas (lite caprese, lite patatas bravas, lite friterad fetaost med tomat&chili-marmelad, lite caesarsallad och lite sparris med basilikasås) med ett glas vin och ett glas vatten.

Mellis: En nektarin, två koppar te med mjölk.

Grahamsgröt, kaffe, knäckemacka med smör & ost, kvarg med vaniljyoghurt. Det var frukosten det. Ingen lunch. Midda har jag ingen aning om. Det beror på om jag äter ensam eller med vänner. Sitter å filurar på det :p

Lunch: Sallad med majs, morot, avokado samt yoghurtdressing, ett glas te.
Snacks: Mentos

Till middag blir det bolognese :d

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
2 434
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 279
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 995
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur