Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Frukost: vaniljyoghurt med havreringar, kokosflingor och lite jordgubbssylt
Lunch: pasta och köttbullar
Mellanmål: banan, fyra dumlekolor
Middag: pastasallad
Frukost: 1 portion (ca) grahamsgröt med lite smör & äppelmos. I råg-gott (stavas verkligen så ) skiva med smör och leverpastej. Gevalia Intensivo med mjölk
frukost 1,5 rostade mackor, en med två kokta ägg på och en med sojaost på, svart kaffe lunch en naturdiet måltidsbar cocos, vatten mellis en naturdiet måltidsbar cocos, vatten middag ugnsbakad paprika med salladsost i, vatten efterrätt två bananer och två små äpplen
Gick ut och sprang så gjorde en smoothie till kvällsmat också. Godaste hittills!! Gjord på frysta hallon, goji/björnbär etc (sån där kartong med blandade spännande bär ), morfars äppelmos, havremjölk och vatten. Låter konstigt men blev skitbra
Låter gott
Tänkte försöka mig på och göra smoothies, blir man mätt på bara det till frukost tro?
Maten här idag:
Frukost: 2 mackor med skinka och en mugg te
Lunch: En panpizza
Fika: En citronmuffins och ett glas saft
Kvällsmat: Morotsmos med lax och grönsaker. Gott!
Det beror lite på vad du väljer att ha som "grund". I kväll ville jag ha en lättare smoothie och valde därför att av vätskan ha en tredjedel havremjölk och två tredjedelar vatten. Mina matigaste smoothies har kvarg och mjölk som grund, och ofta även en banan!
Frukost: Äggmacka
Lunch: Grillad med bröd
Middag: Öhm tupplur?
Kvällsmål: Blev vesäntligt sugen på hemmagjorda biffar men har bara 500 grams fryst köttfärs hemma känns som det blir lite mycket för en person
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Kropp & Själ Du tycker inte att det är lite knepigt att "lyfta frågan kring personlig integritet" genom att skriva helt irrelevant information om en...
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Hästmänniskan Många hästar på ridskola mår inte bra av att hanteras av olika personer som bemöter dem olika och har olika förväntningar på dem. En del...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.