Vad har/ska ni äta? Del III

Sv: Vad har/ska ni äta? Del III

Två knäckemackor med ägg och kaviar till frukost, en morot till mellanmål, vegetarisk wok till lunch, currykyckling med ris till middag. Jordgubbar till kvällssnacks :d

KL

Brunch: Havregrynsgröt, havremjölk och äppelmos
Fika: Knäckebröd med grillkrydda :love:
Middag: Babyspenat, stekta champinjoner och rödlök + lite kvarg och två stekta ägg

Efterrätt: En kula glass :d

Frukost: 1/2 rallarhalva (alltså en halv cirkel eller vad man säger :D ) med leverpastej, mjölk med en banan och lite havrekuddar och en halv kopp te.
Lunch: Grönsaker och bönor som blev kvar efter gårdagens tacos!

Har inte hunnit längre :)

Fortsättning:
Mellanmål: 1 banan och en solero-glass!
Middag: "Plocka själv"-sallad
Kvällsfika: Kommer antagligen bli en skål fil med någonting i :)

KL

Frukost: Havregrynsgröt med äpplebitar, kaffe med mjölk.

Lunch: Ris med köttfärsröra och ketchup, ett glas mjölk.

Mellis: Två Digestivekex, en kopp te med mjölk.

Middag: En mango/passionsmoothie, en grahamsbulle med salami och smör, en liten vaniljmuffins samt en kopp te med mjölk.

Fika/bränsle på jobbet: En Maryland-cookie, tre chips och typ 10 Skittles :p

kl

lunch grillad kyckling med skinn, färskostgrej med currysmak (SÅ GOD!), philadelphiaost, liten bit persika, champinjoner och isbergssallad
nu en kopp svart kaffe på maten

//r

forts

mellis äpple
middag grillad kyckling m skinn, isbergssallad, champinjoner och getost
efterrätt hemmagjord aprikoskräm och en skiva mjukt bröd

//r

Kl.
Frukost: 2 lågt GI-bullar med ost. Lite keso och ett glas mjölk.
Eftermiddan: Naturdietshake
Midda: 3 Chicken drumsticks, lite Hellmans Garlic & Herbs till. En lågt GI-bulle med smör och kaviar.
Snacks: cerealbars.

Frukost: En sirpasbrödsmacka med en skiva ost + lite potatissallad gräslök och dill
Lunch: Tacogratäng
Mellis: Hade jag inte tid för
Middag: Karins lasagne har fortfarande inte tid å så sitter man här istället för att göra det man ska så klart :angel:

Frukost: bananpannkaka på 1 ägg och 1 banan. Gi-bulle med smör, vändstekt ägg & kaviar. Kaffe med mjölk. :)

Frukost: kaffe, en liten bit semifreddo
Lunch: sallad och grillade grönsaker
Mellanmål: jordgubbar med vaniljglass (och en cider till)
Middag blir pastasallad tror jag.

Frukost: Rostad med leverpastej
Lunch: Kycklingkorvstroganoff
Mellis: Vattenmelon
Middag: Blir räkröra mest troligast

Var på äventyr igår och kom hem imorse. Så har bara käkat midda och lite gott. Midda var bordskyckling och curry ananassås från Hellmans. Gott: 2 caramelwafers från viktväktarna och gröna vindruvor. :)
Igår var jag på power meet & cruising så det blev mackor, en jävla massa öl och morgan&cola, cheeseburgare och buffé med kycklinggrillspett, potatissallad, majs, gurka, tomater typ.

Senast ändrad:

Gårdagen:

Frukost:
Två knäckemackor med ägg

Middag:
Balmiddag! Förrätt; Vildand m. tillbehör som jag inte har en aning om vad det var :p, varmrätt: Nån form av vegetarisk variant (äter inte rött kött), potatis och sparris, efterrätt; chokladmousse, grädde och jordgubbar

Idag:
Frukost:
Två knäckemackor med kokt ägg

Middag: Kycklingsallad
Efterrätt: naturgodis och jordgubbar :d

Grillad karré och grillade vegopuckar med curry-ananassås till midda. Spontanköpte en grill och orkade inte fixa nåt annat. Lunchen var grillad kyckling köpt från Coop. Frulle var 2 rostade, 1 portion kvaeg med äppelmos och så kaffe.

Kanske det men hade sköljd av dom men men...
Det var dom också :)

Frukost: Nån macka med ostskiva på
Lunch: Tacogratäng
Mellis: Halvt päron och ett annat märke på äpplet
Middag: Vette sjutton börjar piggna på mig men orkar inte laga något avancerat kanske blir youghurt eller nåt

Frukost: Mellanfil med müsli, ett halvt glas juice, två finncrisp med philadelphia
Mellanmål 1: Kvarg med äpple och kanel
Mellanmål 2: En liten smörgås med ost och kalkon
Lunch, väldigt sen: Pasta med ost- och skinksås, en minibaguette med smör och ost
Middag: Fiskpinnar och potatismos med dressing, sallad

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
2 428
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 279
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 993
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama